וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טניס: נבחרת הנוער לא עלתה לאליפות העולם

בתום קרב מסקרן באליפות אירופה שנערכת בצרפת, נוצחה הנבחרת 3:0 ע"י לטביה ותתמודד על המקום השביעי נגד איטליה

נבחרת הנוער של ישראל (עד גיל 16), המשחקת בשלב שמונה הגדולות באירופה המתקיימת בצרפת, הפסידה היום (שלישי) 3:0 ללטביה. בניסיון אחרון להעפיל לאליפות העולם, פגשו הישראלים את לטביה, אך הפסידו בסיומם של שלושה משחקים שהסתיימו כולם בשלוש מערכות.

את המשחק הראשון פתח איגור סמילנסקי (2), שפגש את מרטינס פודזוס (2). סמילנסקי הפסיד את המערכה הראשונה 6:2, ניצח את השנייה 1:6, אך הפסיד את השלישית עם 6:1 נוסף. אחרי סמילנסקי עלה אור רם (1), שנקלע גם הוא לקרב בשלוש מערכות מול יליג'ה פומקינס (1). רם הפסיד את המערכה הראשונה 6:4, ניצח את השנייה 3:6 אך לא הצליח לשמור על המומנטום כששמט את המערכה השלישית שהסתיימה ב-4:6 לטובתו של הלטבי, בסיומן של שעתיים וחצי.

במשחק הזוגות הפסידו סמילנסקי ובר בוצר 3:6, 6:4, 10:5 לפומקינס ופודזוס. בכך נסתם הגולל על עלייתה של הנבחרת לאליפות העולם. מחר (10:30) תפגוש הנבחרת את איטליה בהתמודדות על מקומות 7-8 באירופה. בתוך כך, הבטיחו צרפת, בריטניה, צ'כיה וסרביה את עלייתן לאליפות העולם. במפגש שיתקיים מחר בין לטביה לרוסיה, תיקבע עולה נוספת.

"היינו קרובים מאוד לניצחון בכל משחק, אבל זה לא הספיק. התוצאה הסופית היא זאת שקובעת", סיכמו באכזבה יושב ראש המשלחת, שלמה צורף, והקפטן אלירן דוייב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully