וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יקיר שינה חתם בהפועל רמת גן

הבלם הושאל לעונה אחת לאורדונים, שניצחו 0:3 את הכח במשחק אימון. משערים של חיים, דיאמנט ואלי לוי

הפועל רמת גן ניצחה אתמול (שלישי) 0:3 את היריבה העירונית, הכח עמידר רמת גן, במשחק אימון שהתקיים בוינטר. אופיר חיים, לירון דיאמנט ואלי לוי כבשו את השערים לאדומים. את השער הראשון בישל המגן תמיר בן עמי, שחתם לשנתיים נוספות לאחר משא ומתן ממושך במהלך הפגרה וימשיך לענוד את סרט הקפטן של המועדון בו גדל ושיחק מאז עלה לבוגרים לפני כ-13 שנים.

בניגוד למשחק גביע הטוטו בשבת שעברה, שבו נאלץ המאמן שלומי דורה להסתפק בסגל שהורכב משחקני נוער, נטלו חלק במשחק כל שחקני הרכש הזרים והישראלים, ביניהם המגן חי בן לולו, הקשר תמיר פור והחלוץ אופיר חיים, שאף כבש את השער הראשון. החלוץ הספרדי הנבחן מונטרה צ'מה לא הרשים את הצוות המקצועי והוא צפוי להיות משוחרר.

הבוקר חתם יקיר שינה, שנטל חלק במשחק האימון, על חוזה לעונה אחת. הבלם ששיחק בעונה שעברה באחי נצרת וכרטיסו שייך למכבי תל אביב, הושאל ללא תמורה, וברמת גן ינסו להעביר את חוזהו בבקרת התקציבים כבר היום על מנת שיוכל לשחק נגד בני יהודה בשבת.

שחקן נוסף שסגר את תנאיו הוא הקשר גל לוי, שיגיע מהכח. דורה ימשיך בחיפושיו אחרי שני זרים נוספים בתקווה למצוא בלם וחלוץ שיחזקו את הקבוצה לקראת פתיחת העונה. ראשי הקבוצה מנסים לשכנע את הבלם הבולגרי אלין טופוזאקוב, שחקנה של לבסקי סופיה, לשוב לישראל לאחר שכבר שיחק כאן במדי הפועל תל אביב. נכון לעכשיו קיימים פערים כספיים שמונעים את הבאת הבלם.

מי שיצטרף עוד השבוע לרמת גן הוא הארגנטינאי קרלוס צ'קאנה, ששיחק בעונה שעברה במדי הקבוצה והחליט בתום העונה שעברה לשוב עם משפחתו לארגנטינה. צ'קאנה התבקש על ידי הצוות המקצועי וראשי המועדון לשקול את עזיבתו בשנית ולבסוף השחקן החליט לשוב ארצה ולשחק עונה נוספת במדים האדומים.

עדכון ראשון: 3.8, 10:57

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully