וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרקו קילינגסוורת חתם במכבי חיפה

3.8.2010 / 20:53

הפורוורד, שהצטיין במדי ברק נתניה, חתם רשמית לעונה אחת והפך לרכש התשיעי של הקיץ. חסין: "תוספת כוח מצוינת"

מכבי חיפה הודיעה הערב (שלישי) רשמית על החתמתו של הפורוורד מרקו קילינגסוורת (27, 2.01), שהצטיין בעונה שעברה במדי ברק נתניה. קילינגסוורת, שסיכם כבר בשבוע שעבר, חתם לעונה אחת בקבוצה המתחדשת של אלעד חסין. בעונה שעברה רשם השחקן ממוצעים של 18.4 נקודות, 8.3 ריבאונדים, 2 אסיסטים, 1.7 חטיפות ו-0.9 חסימות במדי נתניה, אותה הוביל לפיינל פור ולחצי גמר גביע המדינה.

"אנחנו מתרגשים מהצטרפותו של מרקו קילינגסוורת' למכבי חיפה", אמר הבעלים ג'ף רוזן. "מרקו היה אחד השחקנים המובילים בליגת העל בעונה שעברה, והיווה כוח אמיתי". המאמן אלעד חסין הוסיף: "היה חשוב לנו להחתים שחקן כמוהו מכמה בחינות. מדובר בשחקן עם נסיון ומשחק פנים משובח שבולט ביציבותו בשנים האחרונות. הוא תוספת כוח מצוינת לחבר'ה הצעירים והמוכשרים שכבר החתמנו".

קילינגסוורת הוא שחקן הרכש התשיעי של מכבי חיפה הקיץ אחרי אבי בן שימול, דרק לאו, דרק גלזר, פרנק רובינסון, סילבן לנדסברג, יוני ניר, סשה בראטיץ' ורוברט רותבארט.

* רשת טרקלין חשמל, תמשיך גם בעונת 10/11 לתת את החסות הראשית על קבוצת הכדורסל של מכבי חיפה. במסגרת החסות יופיע לוגו החברה על גב מדי השחקנים של הקבוצה, כמו כן יתווסף לוגו טרקלין חשמל לאוטובוס הרישמי המסיע את קבוצת הכדורסל ברחבי הארץ. בנוסף, תופיע טרקלין חשמל בשילוטים בהיכל הספורט בנשר. במסגרת חידוש ההסכם לעונה נוספת הגדילה טרקלין חשמל את היקף תמיכתה הכספית בקבוצה ב-33%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully