וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד חנכה את אקדמיית הספורט

השחקנים והצוות המקצועי ביקרו לראשונה במתחם, שהושקעו בו כ-5.5 מיליון ש"ח. סטויקיץ' צפוי לחזור לאימונים באופן הדרגתי

שחקני מ.ס. אשדוד והצוות המקצועי ביקרו היום (שלישי) לראשונה באקדמיית הספורט שהוקמה על ידי הבעלים ג'קי בן זקן ותשמש מהיום והלאה גם את מחלקת הנוער והקבוצה הבוגרת. מדובר בפרוייקט ראשון מסוגו בארץ שנבנה על פי מודלים שהוקמו במקומות רבים ברחבי אירופה. טקס החנוכה הרשמי בנוכחות יושב ראש ההתאחדות, אבי לוזון, שכבר ערך ביקור באקדמיה, יערך לאחר חזרתו של בן זקן, השוהה בחופשה פרטית בחו"ל.

בהקמת האקדמיה הושקעו כ-5.5 מיליון ש"ח ומי שהיה אחראי על פרוייקט הקמתה הוא שי הולצמן, המנהל הטכני של המועדון. האקדמיה שוכנת במתחם ה'סטאר סנטר' באשדוד שבבעלות בן זקן, כאשר במתחם שתי קומות מפוארות, חדרי שינה לשחקנים, אולם קולנוע גדול בו יערכו תדריכי הוידאו של הקבוצה, חדר אוכל, חדר כושר משוכלל ומספר פינות מחשבים עם חיבור של אינטרנט אלחוטי. במתחם הוקצו גם משרדים וחדרים למאמן ג'ון גרגורי ולשאר חברי הצוות המקצועי.

על פי התכנון, ישהו כל השחקנים במתחם האקדמיה החל משעות הבוקר, יתאמנו במגרש האימונים שנמצא בסמוך ויחזרו למנוחה וטיפולים במתחם עצמו כאשר בסך הכל יבלו אנשי הקבוצה כעשר שעות בכל יום בתחומי האקדמיה.

מהבחינה המקצועית התבשרו אנשי הקבוצה כי השוער הקרואטי דראגן סטויקיץ' אינו חולה במחלת הנשיקה ורק סובל מוירוס קל כשהוא צפוי לחזור בימים הקרובים באופן הדרגתי לאימונים. בשבת תשחק אשדוד נגד הפועל אשקלון במסגרת גביע הטוטו כאשר בשלב זה לא ברור אם המשחק יערך כמתוכנן באשקלון בשל אי השלמת ההקמה של מערכת התאורה באצטדיון המקומי, כשקיימת אפשרות כי תוחלף הביתיות והמשחק ייערך בסופו של דבר באשדוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully