וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיון דאוול חתם בהפועל ירושלים

5.8.2010 / 20:03

פורוורד גלבוע/גליל לשעבר שמגיע לשנתיים בבירה: "זו קפיצת מדרגה בקריירה שלי". קטש: "אחרי גליל, זה המקום המתאים לו"

זה לקח יותר זמן משחשבו, אבל הערב (חמישי) הפך דיון דאוול לשחקן הפועל ירושלים באופן רשמי. הפורוורד ששיחק בקבוצתו של עודד קטש בעונה שעברה, וזכה עימה באליפות, מצטרף בכך אל חברו לגלבוע/גליל בעונה שעברה, בריאן רנדל, וכמובן לקטש עצמו. עד כה החתימה ירושלים את הישראלים עמית שמחון, משה מזרחי וליאור חכמון והזרים ג'ייסון ריץ' ובריאן רנדל.

דאוול נשמע נרגש מאוד לאחר החתימה, ואמר לאתר הרשמי של הקבוצה: "אני יודע הרבה על הפועל ירושלים ואין ספק שזו קפיצת מדרגה בקריירה שלי. אני שמח מאוד להצטרף לבריאן רנדל ועודד קטש ואני מבטיח לאוהדי הפועל שלא אאכזב אותם". המאמן גם הוא נשמע מרוצה מהחתמת הפורוורד, ואמר: "אני מאוד שמח שדיון מצטרף לקבוצה, הוא נדבך מאוד חשוב בשיטת המשחק שלנו. אחרי התקופה בגליל, הפועל ירושלים זה המקום המתאים לו".

דאוול (24, 2.01) הוא בוגר מכללת יוסטון ב-2008, אליה הגיע אחרי שנתיים באוניברסיטת טקסס, שם שיתף פעולה עם פורוורד הפועל חולון לשעבר, פי ג'יי טאקר. את עונת 2008/9 החל דאוול בסגל הרחב של גולדן סטייט, אך בחודש דצמבר שוחרר, הגיע למונס, סגנית אלופת בלגיה ולאחר שלא התאקלם שם הוא הגיע לקבוצתו של עודד קטש בה רשם באותה עונה 6.8 נקודות ו-3.1 ריבאונדים בממוצע למשחק. בעונה החולפת השתדרג דאוול במעמדו והשתפר ל-7.2 נקודות ו-4.8 ריבאונדים בממוצע כולל משחק מצוין של 15 נקודות ו-5 ריבאונדים בגמר הפיינל פור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully