וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוק' אלופות: זניט הדיחה את רוני לוי ואוניראה

הקבוצה הרוסית ניצחה 0:1 משער של דני ושלחה את הרומנים הביתה. פנרבחצ'ה, סלטיק וגנט (45 דקות לארבייטמן) בחוץ

רגע לפני שמגיעים לשלב הבתים של ליגת האלופות, 26 קבוצות נוספות שחלמו להיות שם, נאבקו בגומלין הסיבוב השלישי. בתוך כל ההמולה היו גם קבוצות של ארבעה ישראלים: רוני לוי, שלומי ארבייטמן, בירם כיאל ויובל שפונגין, אך אף אחד מהם לא היה חלק מ-13 הקבוצות שהמשיכו הלאה.

סלטיק, ללא כיאל, אמנם ניצחה בבית 1:2 את בראגה, אך הודחה בעקבות ההפסד 3:0 בשבוע שעבר. רוני לוי וקבוצתו אוניראה אורזיצ'ני נשרו למוקדמות הליגה האירופית, בעקבות הפסד 1:0 ברוסיה לזניט סנט פטרסבורג. ארבייטמן עלה מהספסל לאחר ההפסקה, אבל גנט הפסידה 3:1 לדינמו קייב. שפונגין שוב לא נכלל בסגל אומוניה ניקוסיה, שהובסה 4:1 על ידי רד בול זלצבורג. משחק מסקרן נוסף הפגיש בין פאוק סלוניקי לאייאקס, שבזכות שערי החוץ ב-3:3 המהנה העפילה לשלב הפלייאוף אחרי 1:1 במשחק הראשון. את התוצאה המפתיעה רשמה יאנג בויז, שניצחה 0:1 בטורקיה והדיחה את פנרבחצ'ה.

סלטיק - בראגה 1:2 (4:2 בסיכום)

אחרי שהתבזו במשחק הראשון בפורטוגל עם הפסד מביך, בסלטיק האמינו שיצליחו לעשות קאמבק מדהים לעיני 60 אלף האוהדים בפארקהד, אבל הפורטוגלים עלו ליתרון משער של פאולו סזאר (20) וסיימו את החלום הסקוטי, כשהם מצידם בדרך אולי להופעה היסטורית בשלב הבתים של ליגת האלופות. סלטיק לפחות השיגה ניצחון, משערים של גארי הופר (52) ואפריין חוארז (79), שניים משחקני הרכש של המועדון בקיץ.

זניט סנט פטרסבורג - אוניראה 0:1 (0:1 בסיכום)

מה יהיה עם השערים של אוניראה? קבוצתו של רוני לוי הגיעה לסנט פטרסבורג אחרי שלושה משחקים בהם לא כבשה (פעמיים תיקו מאופס בליגה ועוד אחד במשחק הראשון מול זניט) והפעם המחסור בשערים עלה לה בהדחה מליגת האלופות. הקבוצה של לוצ'יאנו ספאלטי, שנמצאת בכושר מעולה ומוליכה בבטחה את הליגה הרוסית, הייתה עדיפה לאורך כל המשחק והעפילה הודות לשער של דני הפורטוגלי בדקה ה-33.

רד בול זלצבורג - אומוניה ניקוסיה 1:4 (2:5 בסיכום)

יובל שפונגין לא נכלל גם הפעם בסגל של הקפריסאים, שנשרו לליגה האירופית אחרי שנוערו על ידי זלצבורג המאיימת. דושאן שבנטו (21) ופרנץ שימר (37 ו-40) הציבו את רד בול ביתרון מבטיח במחצית, כשלאחר ההפסקה התכבד חואקין בוגוסיאן האורוגוואי בשער בכורה (58). הרנן רנחיפו צימק (90). בשלושת ביקוריה האחרונים במוקדמות ליגת האלופות, זלצבורג נעצרה ממש ברגע האחרון, כשבעונה שעברה הייתה זו מכבי חיפה שסגרה לה את הסיפור. מה יהיה הפעם?

גנט - דינמו קייב 3:1 (6:1 בסיכום)

האוקריאנים, שניצחו בקלות 0:3 במשחק הראשון, לא ספרו את סגנית אלופת בלגיה גם במשחק החוץ. שלומי ארבייטמן עלה בדקה ה-46 מהספסל, אבל הרוח מהמפרשים של קבוצתו יצאה עם שער החובה הראשון בדקה ה-33 של דניס גרמאש. ארטם מילבסקי (55) ואולג גוסב (90) הצטרפו למבקיעים, השער של אלימן קוליבאלי (85) אפילו לא המתיק את הגלולה.

פנרבחצ'ה - יאנג בויז 1:0 (3:2 בסיכום)

איזו הדחה מביכה לטורקים. הם כבר הוליכו פעמיים במשחק החוץ בשבוע שעבר, אך בסופו של דבר נפרדו מהשוויצרים ב-2:2 ושילמו על כך ביוקר במשחק בית מתסכל לעיני הקהל הביתי. פנרבחצ'ה לחצה ולחצה על שער יאנג בויז, אבל דווקא הנרי ביינבנו מצא את הרשת של וולקן דמירל בדקה ה-40 וקבע הפתעה גדולה, כשבמחצית השנייה פנר שיחקה ב-10 שחקנים בעקבות הרחקתו של מירוסלב סטוך.

פאוק סלוניקי - אייאקס 3:3 (4:4 בסיכום, אייאקס עלתה בשערי חוץ)

אחרי שהפסידה בסופר קאפ ההולנדי לטוונטה בסוף השבוע האחרון, אייאקס של מרטין יול עמדה בלחץ ביוון והשיגה 3:3 שכל כולו ניצחון. אלופת אירופה לשעבר ספגה שער מוייריניה בדקה ה-16, אבל הגיבה עם בליץ בפתיחת המחצית השנייה, כשלואיס סוארז (48), סים דה יונג (50) ורסמוס לינדגרן (55) מצאו את הרשת תוך שבע דקות. פאוק עוד השוותה משערים של דמיטריס ספלינגידיס (56) וולדימיר איביץ' (90), אבל זה לא הספיק לה.

הלסינקי - פרטיזן בלגרד 2:1 (5:1 בסיכום)

איביצ'ה אילייב והחברים מבלגרד השלימו ניצחון כפול על אלופת פינלנד ועברו סיבוב נוסף, בדרך אולי לחזרה לשלב הבתים של ליגת האלופות. קלאו הברזילאי, שהבקיע במשחק הראשון, כבש כבר בדקה התשיעית, הבלם מוחמד קמארה איזן עבור המארחת בדקה ה-39, אבל המילה האחרונה הייתה של קלאו בתוך תוספת הזמן.

משחקים נוספים:

פ.צ. קופנהאגן - באטה בוריסוב 2:3 (2:3 בסיכום)
לקופנהאגן: סזאר סנטין (2), וויליאם קוויסט (27), דאמה נ'דוי (59). לבאטה: ארטיום קונטסבוי (40), פאבל נחיאצ'יק (44)

ז'ילינה - ליטקס לובאץ' 1:3 (2:4 בסיכום)
לז'ילינה: אמיל רילקה (52), תומאש אוראבץ (70), מומודו סיסיי (84). לליטקס: סנדריניו (50)

פ.צ. באזל - דברצן 1:3 (1:5 בסיכום)
לבאזל: צ'גדאס אטאן (26), סקוט צ'יפרפילד (59), שרדאן שאקירי (64). לדברצן: אדאמו קוליבאלי (74)

לך פוזנן - ספרטה פראג 1:0 (2:0 בסיכום)
לספרטה: ייז'י קלדרובסקי (50 בפנדל)

רוזנבורג - סולנה 0:3 (0:4 בסיכום)
לרוזנבורג: ראדה פריצה (55), ואדים דמידוב (64), מיקאל לוסטיג (76)

דינמו זאגרב - שריף טיראספול 6:5 בפנדלים (1:1 הערב ו-2:2 בסיכום)
לזאגרב: סמיר (55 בפנדל). לשריף: ולדימיר ולקוב (16)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully