וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוז: "עשיתי עבודה טובה בסיטי בהתחשב בנסיבות"

הוולשי הוצג בפולהאם והתייחס לאקסית: "הפיטורים גרמו לי תסכול". על קבוצתו הנוכחית: "זה המועדון המתאים לי עכשיו"

רויטרס

וידאו: רויטרס, עריכה: דורון שטיין

מארק יוז הוולשי הוצג היום (שלישי) כמאמנה החדש של פולהאם והודה שהוא היה מאוכזב שלא המשיך במנצ'סטר סיטי בעונה שעברה. "כמובן שהייתי מאוכזב מפני שהרגשתי שאני עושה עבודה טובה בהתחשב בנסיבות", אמר יוז שכזכור מונה במקום רוי הודג'סון שעבר לליברפול. כמו כן, היה יוז הבחירה השנייה של המועדון לאחר שלא הצליחו להחתים את מרטין יול, שנשאר לבסוף באייאקס.

"אני חושב שאף אחד לא יכול היה לעשות עבודה יותר טובה ממה שאני עשיתי, בהתחשב בנסיבות. הרגשתי שאנחנו עומדים בציפיות של הבעלים. לצערי, אולי הרצונות שלהם השתנו ואני לא הייתי חלק מהתכניות. בסופו של דבר, ההזדמנות נלקחה ממני והיה בי תסכול בגלל זה. אבל אני לא חושב שתחושת מרירות או תסכול היו רגשות טובים. לא הייתי אני אם הייתי נותן לרגשות האלה להשתלט עלי".

בסופו של דבר, עזב יוז את העבר והתייחס גם לעתידו בפולהאם. "התקדמתי הלאה, סיטי התקדמה הלאה, ואני מצפה לעונה נפלאה בפולהאם", אמר, "לפעמים מערכות יחסים נהרסות וזה יכול להשפיע על המעמד שלך בקבוצה. הגעתי לפולהאם ואני מרגיש מאוד בטוח עם האנשים שאני עובד איתם. זה המועדון הנכון בשבילי כרגע. המשיכה בשבילי הייתה ההזדמנות לחזור לעבוד. הייתי חייב לחזור לעבוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully