וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרננדו טורס: "אני מחויב לליברפול"

החלוץ הודיע על הישארותו: "ליברפול הקבוצה הטובה במדינה, הנאמנות שלי למועדון נותרה כפי שהיו מאז היום הראשון שהגעתי"

הודעה מרגיעה לאוהדי ליברפול: פרננדו טורס הכחיש את הדיווחים שהוא עוזב, ומוסר שהוא שמח מאוד להישאר שנה נוספת באנפילד. מאז שספרד זכתה בגביע העולמי, טורס היה מוקד לשמועות רבות סביבו, כשבעיקר צ'לסי ומנצ'סטר סיטי הוזכרו כמועמדות לקלוט אותו. היום (שלישי) הוא ביטל אותן.

"המחויבות שלי והנאמנות שלי למועדון נותרו כפי שהיו מאז היום הראשון שהגעתי לכאן", הודיע טורס, "אני מאוד מאוד שמח לחזור, מאוד שמח להישאר עם חבריי לקבוצה.

"זה המועדון הכי טוב במדינה, כך שהמטרות והציפיות הן גבוהות כמו תמיד. בליברפול המטרה היא תמיד להסתער על כל התארים. הייתה לנו אשתקד עונה די קשה, אבל אנחנו בטוחים שנוכל להשתפר בעונה הנוכחית".

כזכור, אוהדי ליברפול עברו שבועות די מלחיצים, כשעתידם של ג'רארד וטורס לא היה ברור. אחרי צירופו של ג'ו קול, ואחרי האופטימיות בעקבות הרוח החדשה שהביא לקבוצה רוי הודג'סון, נדמה שהם נושמים לרווחה, על אף שטרם הובהר עתידו של חאבייר מסצ'ראנו (שהודיע שהוא מעוניין לעזוב). יחד עם הרוכש הסיני הביליונר שעשוי לרכוש את הקבוצה, מסתמן שבמרסיסייד עובר קיץ די חיובי.

"אני מאוד מעריך את העובדה שרוי הגיע על מנת להיפגש איתי במהלך החופשה", אמר טורס, "הוא סיפר על התוכניות של המועדון ורצה לשמוע ממני דברים, ואני מאוד מעריך את זה. אני מקווה שהוא יהיה האיש הנכון עבור הקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully