וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רובן ייעדר חודשיים, באיירן זועמת על הולנד

קשר באיירן סובל מקרע בשריר הירך: "הדיאגנוזה הזו היא שוק". רומיניגה התלונן לפיפ"א: "שוב אנחנו סובלים מרופאי נבחרות"

באיירן מינכן קיבלה היום (שלישי) חדשות לא טובות, כשנודע לה שהכוכב שלה אריאן רובן סובל מקרע בשריר הירך ברגל שמאל וייעדר לתקופה של חודשיים מהמגרשים. כזכור, הקשר ההולנדי נפצע במשחק ההכנה האחרון של נבחרתו למונדיאל בניצחון 1:6 על הונגריה ובבאיירן חוששים שהפציעה החדשה היא נגררת מהקודמת, כשלמרות מצבו הבריאותי שיחק רובן במונדיאל החל מהמשחק השלישי בשלב הבתים. רובן עצמו אמר בתגובה: "הדיאגנוזה הזו היא פשוט שוק. הרגשתי כשיר, שיחקתי בארבעה משחקים במונדיאל ולא הרגשתי שום כאב".

נשיא המועדון קרל היינץ רומיניגה רתח מזעם והעביר בתגובה ביקורת חריפה: "שוב אנחנו צריכים לשלם את החשבון על השתתפות של שחקנינו בנבחרות הלאומיות שלהם ועל הבחנות לא נכונות של הרופאים שלהם. אנחנו לא רק מאוכזבים, אלא גם עצובים וכועסים". רומיניגה אמר שכבר פנה לפיפ"א בתלונה על נבחרת הולנד, על מנת שזו תגשר על הסכסוך בין שני הצדדים.

רובן כבש שני שערים במונדיאל, מול סלובקיה ואורוגוואי, אך סיים את הופעותיו בהחמצה טרגית בגמר מול ספרד, כשבדקה ה-62 החמיץ על אף שנשאר לבד לחלוטין מול איקר קסיאס. השחקן עצמו הודה שהוא עדיין חש אשם: "אני עדיין חושב הרבה על ההחמצה הזו. הייתה לי ההזדמנות הכי טובה בגמר. הכדור היה חייב להיכנס וזו רק אשמתי שזה לא קרה. הזדמנות להכריע את גמר המונדיאל לא נופלת לך כל יום, אולי לא תחזור לעולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully