וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

2,000 כרטיסים בלבד נותרו למשחק נגד לטביה

3.8.2010 / 15:11

ניצחון הנבחרת באיטליה העלה את קצב מכירת הכרטיסים. הנבחרת שבה ארצה, המאמן שיבק יודע: ”עכשיו הלחץ עלינו”

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נעם אשל

פחות מ-24 שעות אחרי הניצחון המרשים שלה על איטליה בחוץ (71:79), נחתה היום (שלישי) נבחרת הכדורסל של ישראל בארץ. אריק שיבק ושחקניו אמנם פתחו את קמפיין מוקדמות אליפות אירופה בצורה טובה, אבל מצפה להם עוד דרך ארוכה. כבר ביום ראשון תארח ישראל את לטביה ובהמשך השבוע תשחק בפינלנד ותחזור ליד אליהו למפגש מסקרן עם מונטנגרו החזקה. בינתיים מתברר כי הניצחון המרשים הגביר את התיאבון של חובבי הכדורסל, ובמהלך היום נמכרו מעל 2,000 כרטיסים למשחק נגד לטביה, כולל מנויים לכל המשחקים. כרגע נותרו רק כ-2,000 כרטיסים למשחק ביום ראשון.

מאמן הנבחרת אריק שיבק התייחס לניצחון: "אמרנו כבר אתמול שזה ניצחון גדול וחשוב, אבל אנחנו חייבים להיות מאוחדים ולזכור שזה רק אחד מתוך שמונה משחקים ואנחנו חייבים להיות מפוקסים גם ביום ראשון. עכשיו הלחץ עובר אלינו. ניצחנו עם ליאור ועמרי, שניהם היו במשחק. עמרי תרם את שלו בגדול בהגנה, וברגעי המשבר בסוף עשה גם כמה פעולות טובות בהתקפה. אל תפעילו יותר מדי לחץ לא על ליאור ולא על עמרי, הם שחקנים מצוינים ולא צריכים להוכיח דבר כזה או אחר במהלך המשחקים.

"זה שניצחנו רק מראה חוזק ולא חולשה. אם נעזוב את מה שדינו מנגין ושות' אמרו לנו, 4,000 איש עמדו בסוף המשחק ומחאו לנו כפיים וכשעליתי לראיון בטלוויזיה עצרו אותי כמה אנשים מבוגרים ואמרו לי פרפקטה פרפקטה, הם יודעים להעריך כדורסל. הייתה אווירת כדורסל אמיתית אתמול. מאוד העריכו את מה שראו אתמול מנבחרת ישראל".

עמרי כספי, שקלע תשע נקודות, אמר: "זה ניצחון קבוצתי מעולה. להתחיל קמפיין עם ניצחון באיטליה זו דרך מצוינת להתחיל את הקמפיין, אבל זה רק משחק ראשון והדרך עוד ארוכה. ראיתי שלאחרים המשחק זורם, והאיטלקים ניסו להוציא אותי מהמשחק בכוח והרבה יותר קל לשחק 4 על 4. משכתי את האש הצידה, לא רציתי לכפות את עצמי על המשחק. זה ממש לא מעניין אותי. אנחנו לא מפחדים להגיד מתחילת הקמפיין שאנחנו רוצים לעלות אוטומטית. זה ניצחון קריטי וחשוב, עכשיו חשוב לשמור על הביתיות מול לטביה ביום ראשון".

"עשינו ניצחון גדול וחשוב, אבל יש לנו עוד הרבה עבודה", אמר טל בורשטיין, "אנחנו רוצים להישאר עם הרגליים על הקרקע. גם בתקופות שלפני המשחק אריק אמר עלינו שרואים עלינו שאנחנו באים לנצח ולא באים להפסיד בקטן ולצאת בסדר. באנו עם ביטחון והאמנו בעצמנו. לשמחתי יש לנו מספיק זמן עד המשחק הבא וגם אם יש שחקנים שבעוד יום יומיים יהיו באופוריה, יש לנו מספיק זמן כדי להירגע. כולם, בלי יוצא מן הכלל, יודעים מה החשיבות של המשחקים. עשינו ניצחון חשוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully