וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לינן: "ריירה לא יפתח נגד מכבי ת"א"

מאמן אולימפיאקוס הסביר: "ראינו את האיכויות שלו, אבל הוא עדיין לא בכושר מלא ואנחנו צריכים את השחקנים המוכנים ביותר"

אולימפיאקוס ממשיכה להתכונן למשחק הגומלין שלה נגד מכבי תל אביב במוקדמות הליגה האירופית ביום חמישי, ואנשיה ממשיכים לפזר הצהרות זהירות, זכר לניצחון הדחוק 1:2 בפיראוס. מי שלא יפתח בהרכב הוא כמובן אלברט ריירה, שעדיין רחוק מלהיות כשיר ל-90 דקות, בעוד ג'וואד זאירי, שנכנס כמחליף במשחק הראשון, צפוי להיות זה שיעלה בהרכב על חשבונו של קוין מיראלס הפצוע.

"ריירה הוא שחקן מאוד חשוב והוא יעזור לנו הרבה מאוד", הסביר המאמן אוואלד לינן, "כבר אפשר לראות את האיכויות שלו, אבל גם את העובדה שהוא עדיין לא בכושר מלא. למשחק נגד מכבי אנחנו צריכים את השחקנים הכי מוכנים. אולי הוא יעלה מהספסל".

המאמן הגרמני הוסיף: "אנחנו נוסעים כדי לנצח, אנחנו חייבים לנצח. זה משחק מאוד מסוכן כי מכבי משחקת בבית והיא יודעת שאם היא תכבוש ולא תספוג, היא יכולה לעלות. יחד עם זאת, במשחק הראשון הייתה לנו שליטה בכ-70 אחוזים מהמשחק ואני משוכנע שנוכל לעשות דבר דומה, למרות שהמשחק בחוץ".

דניס רומדאל, שאת הבכורה הרשמית שלו במדים האדומים-לבנים חגג עם שער הניצחון ביום חמישי האחרון, אמר: "הייתי מאושר לכבוש במשחק הראשון ועכשיו אני רוצה להשלים את המשימה. נעשה הכל כדי לעלות שלב". אברם פפאדופולוס הפצוע, שלא שיחק במשחק הראשון, הוסיף: "זה חשוב ואנחנו רוצים לעלות. מכבי אמנם קבוצה חזקה, אבל יש לנו את המומחיות הדרושה כדי להמשיך לשלב הבא".

בתוך כך, בנק השמות של חלוצים בהם מעוניינת הקבוצה הולך ותופח מיום ליום והבוקר עלו שמותיהם של ברנדאו ממארסיי ואריזה מקוקולה, השייך לבנפיקה ושכבש בעונה שעברה 21 שערים בליגה הטורקית במדי קייסריספור. כזכור, בימים האחרונים עלו גם שמותיהם של ניקולה פנטליץ', רוקה סנטה קרוז ואחרים. גם בגזרת קשר נבחרת אורוגוואי, אחידיו ארבלו ריוס, עדיין אין חדש, אם כי היוונים מקווים שההתלבטויות שלו יסתיימו בקרוב. בשחקן מעוניינות גם ניוקאסל, בוטאפוגו וקליארי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully