וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאלו: "אני לא יודע אם סיטי תהיה טובה יותר"

חלוץ צ'לסי מצטרף למפקפקים במסע הרכש של התכולים: "לא מספיק רק לקנות עשרה שחקנים חדשים כדי לזכות באליפות"

באנגליה ממשיכים לספור לאחור לקראת פתיחת העונה החדשה בשבת הבאה, והנושא החם בממלכה ממשיך להיות מנצ'סטר סיטי, שכבר בזבזה יותר מ-100 מיליון ליש"ט הקיץ והשאלה האם מסע הרכש הנוכחי של התכולים יכניס אותם סוף סוף אל שערי הצמרת הגבוהה באמת. מי שנדרש לסוגיה הבוקר (שלישי) הוא סולומון קאלו, שלא היסס להצטרף למפקפקים בקבוצה של רוברטו מאנצ'יני בראיון ל-"גארדיאן".

"סיטי עשתה את אותו הדבר גם בקיץ הקודם", אמר חלוץ צ'לסי. "אני לא יודע אם הם יהיו טובים יותר העונה. לא מספיק רק לקנות עשרה שחקנים חדשים כדי לזכות באליפות, ועדיין יש קבוצות כמו מנצ'סטר יונייטד, צ'לסי, ארסנל וליברפול שתמיד נמצאות בצמרת. סיטי יכולה להצליח כי היא הביאה שחקנים טובים, אבל מה שקובע הוא מה שקורה על כר הדשא".

לגבי מצבה של קבוצתו, שלא רשמה החתמות משמעותיות עד כה, אמר קאלו: "זה טוב לשמור על הסגל הקיים מהעונה שעברה, איתו זכינו בדאבל. אנחנו יודעים איך לנצח, והעונה ננסה לשלב לתלכיד הקבוצתי שלנו כמה שחקנים צעירים מהקבוצה בתקווה שהם ישתלבו. אנחנו עדיין הקבוצה שכולם צריכים לנצח, כי אנחנו האלופים, אבל לא יהיה לנו קל לשמור על התארים".

בינתיים ממשיכה להיגרר עסקת העברתו של ראמירס מבנפיקה, , לאחר שהקשר הברזילאי כבר סיכם את תנאיו עם הלונדונים בשבוע שעבר, אך פרטים טכניים מונעים את שחרורו הרשמי, מאחר ומספר משקיעים מחזיקים בבעלות על כרטיס השחקן שלו. ראמירס, תמורתו תשלם צ'לסי לפורטוגלים 20 מיליון ליש"ט, נעדר ממשחק ההכנה של בנפיקה מול אסטון וילה שלשום בציפייה להשלמת המשא ומתן בעניינו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully