וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאטלין: "אני יכול לרדת בקלות מ-10 שניות"

אחרי השעייה של ארבע שנים בגלל סמים ממריצים, האצן ג'סטין גאטלין ישתתף ביום שלישי בתחרות הקאמבק שלו באסטוניה

רויטרס

צילום: רויטרס

עריכה: דורון שטיין

מעטים הם הספורטאים שחוזרים לפעילות אחרי השעייה בת ארבע שנים בעקבות שימוש בחומרים ממריצים, אבל ג'סטין גאטלין הוא אחד מיוצאי הדופן. מי שהיה בעבר האלוף האולימפי ואלוף העולם בריצה ל-100 מטרים, יעשה השבוע קאמבק בשתי תחרויות שיתקיימו באסטוניה, והוא אפילו מתכוון לרדת מ-10 השניות. האמריקאי יתחרה לראשונה בתחרות שתתקיים ביום שלישי בעיר רקוורה, ובתחרות שתתקיים בשבת בבירה טאלין.

"אני מוכן לרוץ, ולרוץ מהר. כל אתלט שיגיע להתחרות נגדי יהיה לחוץ", אמר היום גאטלין במסיבת עיתונאים לקראת שתי תחרויות הקאמבק שלו. גאטלין לא השתתף בתחרויות מאז יוני 2006, אז הואשם בנטילת הורמונים מסוג טסטוסטרון בעקבות כשלון בבדיקת סמים. כיום הוא מתאמן תחת הדרכתו של המאמן לורן סיגרוב ונשמע אופטימי במיוחד: "אני אוכל לרדת בקלות מ-10 שניות. אני כבר לא יכול לחכות ללונדון 2012, כל מה שאני צריך זה להוריד חלודה ולהתמקד במטרה".

אחת הבעיות של ג'סטין גאטלין בתור מי שנושא בעבר של שימוש בחומרים אסורים, הוא הוטו שמוטל עליו מלהשתתף בהרבה תחרויות באירופה, במיוחד בתחרויות מסבב הדיאמונד ליג. האסטוני לעומת זאת, לא מצאו בעיות מיוחדות בהבאתו של גאטלין, וחהמטרה העיקרית שלהם היא לראות ספרינטר שיורד מ-10 שניות לראשונה על אדמת אסטוניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully