וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנקל: "מתחילה לראות את עצמי בליגה של הגדולות"

דניאל פרנקל נחתה בארץ, והחלה לחשוב על המטרה הבאה שלה - שיפור השיא ב-3 סנטימטרים כדי להגיע ללונדון 2012

דניאל פרנקל צריכה להתחיל להתרגל, ולו במעט, לאבק כוכבים. היום (שני), כבר ביציאתה לאזור מקבלי הפנים בשדה התעופה בארץ, זיהו אותה אנשים רבים כקופצת לגובה. היו אף כאלו שלא התביישו וביקשו חתימה, דבר שריגש את פרנקל שצריכה להתרגל למעמדה החדש, עליו תצטרך לשמור דרך התוצאות שלה.

גם התקשורת שליוותה את פרנקל בברצלונה, לא הזניחה אותה עם נחיתתה, מתוך סקרנות לשמוע את האתלטית החמה בספורט הישראלי. בהתייחס לאליפות כולה, אמרה פרנקל: "ההופעה בגמר לא הרסה לי את מה שעשיתי יומיים קודם, ואני מרוצה מהתוצאות. נתתי את כולי, אבל ברור שחוסר הניסיון שלי בלט. היו שם קופצות מבוגרות וותיקות ממני. אני רק בתחילת הדרך".

הקופצת שתחגוג בקרוב 23, לוותה באליפות על ידי אמה ובן זוגה. לקבלת פניה בשדה התעופה הגיעו אביה, אחותה הגדולה וחברות ששמעו ממנה: "כשנופלים הכי רוצים לקום. סך הכל הייתי די בהלם מעצם ההעפלה לגמר, אבל עכשיו אני מתחילה לראות את עצמי בליגה של הגדולות".

פרנקל כבר מביטה קדימה לכיוון המטרות הבאות שלה, כשהגדולה מכולן תהיה אולימפיאדת לונדון בעוד שנתיים. קריטריון A לבייג'ין עמד על 1.95 מ', ואם לא תהיה הפתעה גדולה, זה יהיה גם הסף הגבוה ללונדון. דניאל שצריכה לשפר את שיאה ב-3 סנטימטרים, התייחסה לנושא: "התקווה עכשיו היא להגיע ללונדון ובשביל זה אני צריכה לשחזר את מה שכבר עשיתי ולשפר בעוד קצת. אני לא יכולה להבטיח כלום כי בספורט הכל יכול לקרות, אבל בעזרת המאמן שלי אנטולי שפרן שהביא אותי לאן שהגעתי, ובזכות פרויקט המקצוענות של שרת הספורט, ח"כ לימור לבנת שנתן לי כבר המון ועזר לי להתרכז רק באתלטיקה, אני מאמינה שאוכל לעמוד במטרה הזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully