וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קווארי: "מאמין שאוכל להתברג בטופ-10"

אלוף טורניר לוס אנג'לס סם קווארי חגג את הזכייה הרביעית שלו השנה: "מחזק לי את האמונה, וגורם ליריבים לכבד אותי יותר"

סם קווארי האמריקאי, שזכה הלילה (שלישי) בטורניר לוס אנג'לס (סך פרסים 700 אלף דולר), נהנה משנה נפלאה. קווירי (20 בעולם), שגבר על אנדי מארי 7:5, 6:7, 3:6, זכה בטורניר הרביעי שלו העונה (הכי הרבה בסבב, מלבד לרפאל נדאל עם חמישה), ואף עשה זאת על שלושה משטחים שונים.

קווארי בן ה-23 נהנה מהגשות עוצמתיות (גובהו 1.98 מ') ופורהנד חזק ומדויק, והלילה הטניסאי הצעיר הפך לתקווה הגדולה של הטניס האמריקאי. אחרי שגבר לראשונה על אנדי מארי (4 בעולם) אחרי ארבעה הפסדים, גם קווארי אופטימי. "זו תחושה נהדרת לנצח אותו, זה רק מחזק לי יותר את האמונה שאני יכול להתברג לטופ-10. כל ניצחון נותן לך ביטחון, אבל במיוחד אחד כזה בגמר".

בשנה שעברה הקריירה של קווארי כמעט נגמרה, אחרי ששולחן זכוכית עליו הוא התיישב נשבר, והגיד של ידו הימנית ספג נזק גדול. עכשיו הוא מתאושש. "ככל שאתה מנצח יותר, זה גם מגביר לך את הביטחון, אבל גם גורם ליריבים שלך בסבב לכבד אותך יותר", אומר קווארי, האמריקאי השלישי בטיבו (אחרי רודיק, 5, ואייזנר, 19), "אני גאה בדרך שבה התאוששתי. אני ממשיך להתקדם בצעדים קטנים. עוד מעט יש את אליפות ארה"ב, והצלחה בו זה חלום של כל טניסאי".

  • עוד באותו נושא:
  • סם קווארי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully