וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הפועל ראשל"צ זה מועדון ברמה של ארבע הגדולות"

2.8.2010 / 14:47

הפועל ראשון לציון ערכה מסיבת עיתונאים לרגל פתיחת העונה. המאמן ניסן יחזקאל: "המטרה הראשונית זה הפלייאוף העליון"

הפועל ראשון לציון מהליגה הלאומית קיימה היום (שני) מסיבת עיתונאים לרגל פתיחת עונת 2010/11 באיצטדיונה. הקבוצה שסיימה את העונה שעברה במקום השמיני בליגת המשנה התחזקה במהלך הפגרה במאמן ניסן יחזקאל שהגיע מבני לוד, ויחד איתו הגיעו גם עוזר המאמן שרון מימר, מאמן השוערים משה מרקוס, השוער אבירן דלל והקשר ג'סטין זולו. בנוסף החתימה הקבוצה גם את החלוצים דיוויד גומז ממכבי נתניה, רן יצחק מהפועל חיפה ורודג'רס קולה ממ.ס אשדוד והקשר דודו אברהם מעירוני רמת השרון. בקבוצה ממשיכים שחקני ההגנה רובי רגב, גל ספיר והקשרים עקיבא מגרלושילי, גיא משפתי וליאור ברטקובסקי.

"יש מספר דרישות שאנחנו צריכים לעמוד בהן, אחת מהן שנהיה קבוצת צמרת לגיטימית בליגה אם אפשר מתחילת העונה", אמר מאמן הקבוצה ניסן יחזקאל, "אם נוכל לעלות ליגה נשמח מאוד. המטרה הראשונית זה הפלייאוף העליון, להציג כדורגל חיובי ולעלות כמה שיותר שחקנים לקבוצה הבוגרת. סיימנו מחנה אימון מוצלח מאוד בהונגריה וכשאני מתכוון להצלחה אני מתכוון לכל הפרמטרים כולל מקצועית והתנאים שקיבלנו. כל מה שנותר לנו זה רק לדבר במגרש ולהביא תוצאות".

המנהל המקצועי של המועדון יעקב הלל אמר במסיבת העיתונאים: "המועדון הזה מציג תנאים הכי גבוהים בכדורגל הישראלי. אנחנו כל הזמן שואפים ללמוד מהטעויות שלנו. הפילוסופיה של המועדון מתאימה מאוד לפילוסופיה של ניסן, הבחירה במאמן הייתה בחירה טובה. המטרות של המועדון הזה בטח השנה זה להתמודד בפלייאוף העליון, לתת עוד ניסיון לשחקנים הצעירים, להתקדם ולהציג כדורגל הכי טוב שאפשר. אם נעלה ליגה נהיה מאושרים, אבל אם לא תראו קבוצה שתציג כדורגל ברמה הכי טובה שאפשר, אפילו ברמה של ליגת העל".

מי שישמש העונה כקפטן הקבוצה הוא רובי רגב שאמר: "יש לנו קבוצה עם 10 ילדים שהם ילידי שנת 90' אבל חוץ ממני, דודו ועקיבא, שאנחנו המבוגרים, אלה שחקנים שקיבלו ניסיון בקבוצה. השנה שעברה צריכה לעזור לנו. עשינו מחנה אימונים שהיה מעין מראה לאיך שהקבוצה תיראה, בסיום המחנה ראינו קבוצה שיכולה לעמוד במטרות של המועדון". שחקן הרכש דודו אברהם סיכם באומרו: "זה עונה שמינית שלי בליגה הלאומית ולא ראיתי מועדון שכזה, אולי חוץ מארבע הגדולות בליגת העל. רואים שיש פה אנשים אינטליגנטים שבליגה הלאומית בטוח אין את זה. לא מהשנה מה יקרה, אני שמח על ההחלטה שלי. כדי לעלות ליגה חסר לנו עוד כמה דברים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully