וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחמאות במכבי ת"א לדור מלול

ניצל את ההזדמנות שקיבל בגביע הטוטו והצטיין. הצהובים כבר שכחו מנתניה, ההכנות לאולימפיאקוס נכנסות להילוך גבוה

במכבי תל אביב הביעו סיפוק רב על הדרך החלקה בה הושג אתמול (ראשון) הניצחון 0:2 נגד מכבי נתניה במסגרת גביע הטוטו. לצהובים היה חשוב מאוד לעבור בשלום את המשחק ולהתחיל בראש שקט את ההכנות לקראת משחק הגומלין החשוב נגד אולימפיאקוס היוונית, ביום חמישי הקרוב (20:50, ספורט1) בבלומפילד.

המאמן יוסי מזרחי אמנם נתן אמש מנוחה למספר שחקני הרכב, אך כבר עתה ברור שברק יצחקי והאריס מדוניאנין שלא נכללו בסגל אמש, ישובו להרכב וכך גם רוברטו קולאוטי שנכנס כמחליף במחצית, כבש את שערו הראשון במדי הקבוצה וקיבל הרבה ברכות על כך בחדר ההלבשה. שחקן נוסף שקיבל מחמאות על יכולתו הוא דור מלול, שתופקד תחילה כמגן ימני ועשה עבודה טובה גם כשהוסט לעמדה קדמית יותר ואף בישל את השער השני לניבאלדו בתוספת הזמן. מי שייעדר מהמשחק נגד אולימפיאקוס הוא הקשר אלברט באנינג שספג אדום במשחק הראשון, כאשר על פי התכנון נראה שג'יבריל סידיבה ושרן ייני ישתפו פעולה בקישור האחורי.

השחקנים יערכו הערב אימון שחרור קל בקרית שלום והחל ממחר יעלו הילוך בכל הקשור להכנות לקראת יום חמישי. מי שייעדר מהאימון היום הוא הבלם ניסו קפילוטו, שנפגע אתמול בגבו והוחלף בדקה ה-27. קפילוטו נשלח בסיום המשחק לסדרת בדיקות וצילומים שלא העלו ממצאים כלשהם, אך הוא סובל מכאבים עזים ונצטווה לנוח מספר ימים.

"אין הרבה מה להגיד אחרי משחק כזה", אמר גורם במועדון בהתייחסות לניצחון על נתניה. "היה חשוב לתת דקות משחק למספר שחקנים שמשולבים ברוטציה וחוץ מזה לא היה שום דבר מיוחד. זה היה משחק בקצב איטי מאוד וצריך גם לזכור את מזג האוויר החם".

"אין שייכות בין המשחק נגד נתניה למשחק ביום חמישי נגד אולימפיאקוס מדובר באופרה אחרת לגמרי", הוסיף המאמן יוסי מזרחי בסיום המשחק אמש. "אולימפיאקוס היא קבוצה טובה מאוד ונצטרך לדעת איך לשחק נגדה בבית. האמנו שאפשר לעשות את זה לפני ששיחקנו שם ובטח שאנחנו מאמינים אחרי התוצאה שם. אבל מדובר בקבוצה עם סוללת שחקנים טובה מאוד ואם נבוא ונשחק כאילו מדובר בסתם יריבה, הם יענישו אותנו מהר מאוד".

אגב, הקבוצה עמדה בכל הדרישות הכספיות וקיבלה את אישור הרשות לבקרת התקציבים לעונת המשחקים 2010/11.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully