וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: מסיללה מבוקש בבירמינגהאם

2.8.2010 / 14:36

התקשורת האנגלית טוענת כי מגן מכבי חיפה עשוי לעבור לפרמיירליג. פרננדז אמר לבוקולי כי היה מעוניין בו לנבחרת

במכבי חיפה ממתינים בסבלנות בנוגע לבלם איגנסיו קאנוטו, שעושה רושם שעד עכשיו ישנו חוסר תיאום בינו לבין שאר שחקני ההגנה. אלישע לוי אמר על כך: "תיאום זה דבר שדורש זמן. צריך לעבוד עליו". גורם בחיפה הוסיף: "בעונה שעברה כולם השמיצו את טשיירה ובסוף התברר שפגענו בול. אצל כל שחקן זמן ההתאקלמות שונה. רק בעוד חודשיים נדע לומר האם החתמתו בלם גדול או לא".

שחקן בקבוצה אמר על הניצחון אתמול: "ניצול המצבים היה מעודד, אבל שיחקנו נגד קבוצה עם סגל חסר מאוד. המשחק מול בלארוס יהווה אינדיקציה טובה יותר". קאנוטו צפוי לפתוח לצדו של שי מימון גם במשחק הקרוב, כשעלי עוסמאן נמצא בספק משום שהוא עדיין לא החלים לחלוטין.

מאמן נבחרת ישראל, לואיס פרננדז, שוחח עם הקשר גוסטבו בוקולי ואמר לו כי הוא היה מעוניין לצרף אותו לנבחרת ישראל אם היה מחזיק באזרחות ישראלית. הבעיה היא שהקשר קיבל מעמד של תושב ארעי ולכן הוא לא יכול לשחק בנבחרת הלאומית. בוקולי מסר: "אני מקווה שבעתיד יהיה אזרח המדינה. אני מקווה שהצעד הזה יגרום למשרד הפנים לאשר את הבקשות שלי".

בתקשורת האנגלית דיווחו הבוקר כי בירמינגהאם מעוניינת במגן פיטר מסיללה וכי נציג של המועדון אף הגיע לארץ על מנת לעקוב אחר השחקן. כזכור, מסיללה כבר אמר לא פעם לחבריו כי יעזוב בעונה הקרובה את ישראל וישחק כנראה באנגליה. גם קבוצות אחרות באנגליה הוזכרו בעבר כמועמדות לקלוט את השחקן. כפי שפורסם, במידה ומסיללה יעזוב עשוי מגן סכנין, מהראן אבו-ריא, להגיע לחיפה. גם טאלב טוואטחה הצעיר, שהפגין יכולת טובה במשחק אתמול, אמור להילקח בחשבון. במקרה כזה אלישע לוי ינסה לצרף חלוץ זר.

החל משא ומתן עם שלומי אזולאי

חיפה פתחה במשא ומתן לצירופו של החלוץ שלומי אזולאי, שעזב את אימוני הקבוצה והמריא למחנה האימונים של הפועל כפר סבא בבולגריה. בעקבות העובדה שהפסיק להתאמן עוד בסוף השבוע, נראה היה שחיפה יורדת ממנו, אבל במועדון סיפרו כי החלוץ עשוי לחתום עוד השבוע, בכפוף למשא ומתן עם קבוצתו שדורשת דמי העברה משום שהוא חתום לשנתיים נוספות. שיחות בעניין כבר החלו גם עם סוכנו, דודו דהאן. גורם בכפר סבא אמר: "חיפה רוצה אותו, אבל תיאלץ לשלם דמי העברה. אם נסתדר הוא יעבור".

אזולאי (20) כבש בעונה החולפת 15 שערים בעונה שעברה ונחשב לאחד החלוצים המבטיחים בליגה. יו"ר כפר סבא, ישראל בן יהודה, אמר: "נשב עם מכבי חיפה ונראה מה יהיה. הבטחתי לשחקן שלא אעצור את התקדמותו לקבוצה גדולה. חיפה היא קבוצה גדולה בעיניי. אני יכול לומר שעדיין לא נקבנו בסכומים ובטח שלא נעשה זאת דרך התקשורת".

השוער ניר דוידוביץ' אמור לחזור עד המחזור הראשון, למשחק הליגה מול מכבי תל אביב. כזכור, אתמול התקבלה הערכה לגבי השוער, לפיה הוא ייעדר כשבועיים נוספים ויחזור להתאמן לקראת המשחק הראשון.

עדכון ראשון: 11:23

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully