וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "הרווחתי את גולסה וגדיר"

1.8.2010 / 21:38

מאמן מכבי חיפה הסביר את ארבעת החילופים שביצע במחצית של ה-1:4 על עכו. חמד: "הסגל שלנו מצוין, נתמודד על כל התארים"

ברני ארדוב

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין
עריכת וידאו: לירז לבנה

מכבי חיפה הביסה היום (ראשון) 1:4 את הפועל עכו במחזור הראשון של גביע הטוטו ועלתה למקום הראשון בבית א'. הירוקים, שיפגשו ביום חמישי הקרוב את דינמו מינסק בגומלין השלב השלישי של מוקדמות הליגה האירופית לאחר 0:1 במשחק הראשון, יכולים בהחלט להיות מעודדים מהיכולת שהציגו במחצית הראשונה. המחצית השנייה הייתה בעיקר גארבג' טיים, לאחר שאלישע לוי ביצע ארבעה חילופים ובעיקר ניסה להריץ כמה שיותר שחקנים.

אלישע לוי סיכם את המשחק: "היום בחרנו לתת להרכב הראשון לשחק כדי להיכנס לכושר משחק ואני שמח שניצחנו. אנחנו תמיד מתייחסים ברצינות ליריבה, אבל מצד שני כושר ודקות משחק חשובים. במחצית הראשונה עשינו דברים יפים, משחק צירופים יפה, שערים יפים, שיחקנו טוב בהתקפה וספגנו גול בגלל חוסר תיאום. נצטרך להמשיך לעבוד עליו וזה ייקח זמן. במחצית השניייה ערכתי ארבעה חילופים, אבל הרווחתי את גולסה וגדיר ולאט לאט נתקדם. אם תומר חמד עלה בהרכב סימן שהוא בתמונה".

אלישע לוי התייחס לשאלת החלוץ, שעדיין לא הצטרף לקבוצה: "אין כרגע משהו ספציפי. אנחנו נערכים למשחק הקרוב, וצריכים עוד שחקן אחד להתקפה ואחד להגנה. ההבדל בין היום למשחק בין מינסק היה שהחזקנו בכדור וניצלנו טוב את המצבים".

תומר חמד, שכבש את הרביעי והיה מהמצטיינים, אמר: "בהתחלה הניצחונות חשובים לביטחון. במחצית הראשונה שיחקנו הרבה יותר טוב. הרבה מדברים על הסגל שלנו, אבל הוא מצויין. אנחנו נתמודד על כל התארים מול כל הקבוצות. המטרה שלי היא להשתלב בהרכב, לשחק כמה שיותר. חזרתי אחרי שתי עונות טוב יותר".

מנגד, נשמע אושרי גיטא די מעודד יחסית ליכולת שהציגה קבוצתו: "אני מאמין שהסגל יתגבש והזרים יגיעו זה יהיה הרבה יותר קל. ברגע שהכל יתחבר, אנחנו יכולים לשאוף אפילו לפלייאוף אמצעי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully