וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורקוגלו: "אף אחד לא רוצה לשחק בטורונטו"

הפורוורד הטורקי שנטש את הראפטורס לטובת פיניקס יצא בביקורת כלפי ההנהלה: "משהו לא טוב קורה בקבוצה הזאת"

לפני מספר שבועות עזב כריס בוש את טורונטו וחתם במיאמי. בכך, איבדו הראפטורס את הכוכב היחיד שלהם, ונותרו קבוצה ללא כיוון של ממש. עבור הג'נרל מנג'ר של המועדון, בריאן קולאנג'לו, העזיבה של בוש לא נעשתה בטוב טעם, כאשר ה-GM האשים את הסופרסטאר בכך שהחליט לנטוש את קנדה עוד במהלך העונה. בוש הכחיש את הדברים, והבוקר (שני) הוא קיבל חיזוק חיובי גם משחקן נוסף שעזב את הראפטורס, הידו טורקוגלו.

"אנשים חייבים להבין שמשהו לא טוב קורה במועדון הזה, ואף אחד לא רוצה לשחק בו יותר", אמר הפורוורד הטורקי, שהועבר לפיניקס בתמורה לליאנדרו בארבוסה לפני כשבועיים. "אני לא יודע למה לדבר על שחקן מאחורי הגב. אם קולאנג'לו הרגיש כך, למה הוא לא אמר את זה לכריס בוש במהלך העונה? כריס הוא לא מסוג השחקנים שהיה נוטש את חבריו".

טורקוגלו עוזב את טורונטו לאחר עונה אחת בלבד, מלאה בפציעות, אחוזים רעים מהשדה, ותחושת אכזבה כללית לאחר שקיבל חוזה של 53 מיליון דולר לחמש עונות. הפורוורד הטורקי לא הצליח להתאקלם בעיר, התלונן, וכאמור, את העונה הבאה הוא כבר יעביר באריזונה. "לא אכפת לי מה אנשים יגידו עלי, כי כעת יש לי דברים אחרים לדאוג להם", הוסיף טורקוגלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully