וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניו יורק קוסמוס קמה לתחיה

המועדון שנסגר ב-1985 ייפתח מחדש, כאשר פלה בעצמו ישמש כנשיא הכבוד: "נעבוד קשה כדי להחזיר את הכדורגל לעיר"

אימג'בנק GettyImages

וידאו: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל

לאחר שנסגרה בשנת 1985, ניו יורק קוסמוס, הקבוצה שבה שיחק גם מוטל'ה שפיגלר, בדרך חזרה לכדורגל האמריקאי. ה'ניו יורק טיימס' מפרסם הבוקר (שני) כי המועדון האגדי, ששלט בליגת ה-NASL בשנות השבעים ונסגר ב-85', יקום לתחיה עם קבוצת בעלים חדשה ונחושה בראשות פול קמלסי האנגלי, שהביע בעבר עניין ברכישת טוטנהאם, כאשר המטרה ברורה: לשוב ביום מן הימים לליגת ה-MLS.

במסגרת המהלך הנוסטלגי, החליטו ראשי המועדון למנות נשיא כבוד, ומדובר בלא אחר מאשר אגדת הכדורגל פלה. "הוא הפרצוף שלנו. לא רק של הקוסמוס, אלא של הכדורגל באופן כללי", אמר ג'ו פראגה, מנהל המועדון. "המטרה שלנו היא לכבד את ההיסטוריה והמורשת, ולהפוך אותם רלוונטיים גם היום. אנחנו רוצים להשיב את הכדורגל לעיר".

כזכור, שחקן העבר האגדי שיחק בשורות ניו יורק קוסמוס בשנות השבעים, בדמדומי הקריירה שלו, ועזר לליגת ה-NALS לצבור מומנטום, וכעת הוא שב למועדון ולעיר, שנשלטת בשנים האחרונות על ידי ניו יורק רד בולס הנוצצת. "זה פנטסטי", אמר הברזילאי המאושר. "אנחנו עובדים קשה מאוד להביא את המשחק היפה בחזרה לניו יורק, וכעת יש אנשים שיתמכו בנו. יום אחד, אני מקווה לראות את ניו יורק קוסמוס משחקת מול ניו יורק רד בולס ביום מן הימים", הוסיף פלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully