וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת הקיץ: העולם שייך לותיקים

1.8.2010 / 21:56

עמית תמיר ומאיר טפירו הובילו את קבוצותיהם לניצחונות בפתיחת ליגת הקיץ בראשל"צ, שחסרה בעיקר מאמנים ביציעים

משחקי ליגת הקיץ של מנהלת ליגת העל וארגון השחקנים יצאו היום (ראשון) לדרכם בבית מכבי בראשון לציון אל מול כ-500 צופים. המשחקים אמורים להיות הבמה של השחקנים ללא הקבוצה והשחקנים הפחות מוכרים אל מול המאמנים הבכירים בכדורסל הישראלי, אך במציאות רוב השחקנים ששיחקו על המגרש היו בעלי חוזים, וביציע ישבו מספר בודד של מאמנים ועוזרי מאמנים מהליגות הבכירות. עם זאת במנהלת הליגה מרוצים מההשתתפות של השחקנים ומקווים לשמור על כמות הצופים גם בימים הבאים.

במשחק הראשון של היום דרסה קבוצת "מעדני מיקי" של המאמן עידן פלדה את "וואלה! טורס" של אבנר יאור 77:102. הסגל של "מעדני מיקי" כולל את מורן רוט ומאיר טפירו שהשתלט על המשחק מן הפתיחה ולא אפשר בצד השני לגילי מוסינזון לבצע קאמבק מוצלח למשחק אחרי שנת הפסקה. מי שהפתיע בצד של "וואלה! טורס" הוא הזר הבולגרי ניקולה טרייאקוב שהראה ניצוצות של שחקן מוכשר. בלטו ב"מעדני מיקי": מאיר טפירו 20, 13 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, מורן רוט 15, אנטון שוטבין 14. בלטו ב"וואלה! טורס": רביב פיטשון 16, דרור דוידי 14.

במשחק השני והיותר מותח של הערב גברו שחקני "ג'פניקה" בהדרכת רועי חגי על שחקני "AND1" בהדרכת עמיר עוזי 82:93. הסגל העדיף של "ג'פניקה" פתח הפרש זעיר במהלך המחצית הראשונה אך בריחה ברבע השלישי בניצוחו של עמית תמיר עזר לקבוצה לנצח את המשחק. מנגד ב-"AND1" הפחות מוכרים יתנחמו בתצוגה יפה של יועד בית יוסף הצעיר. בלטו ב"ג'פניקה": עמית תמיר 24, אבי בן שימול 18, אור איתן 13. בלטו ב"AND1": יועד בית יוסף 25, אייל שולמן 11.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully