וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לי ניילון חתם בבני השרון

1.8.2010 / 21:07

הפורוורד האמריקאי המוכשר שהוביל את בני השרון לגמר הגביע ב-2006/7 חוזר: "תמיד ראיתי את בני השרון כבית השני שלי"

בני השרון הודיעה הערב (ראשון) במפתיע על חתימתו בקבוצה של הפורוורד לי ניילון ששיחק בקבוצה במהלך עונת 2006/7. ניילון ניהל בעונה שעברה מגעים עם מכבי ראשון לציון, אך לא חתם בקבוצה, וכעת חוזר לקבוצה של דן שמיר, בתקווה להוביל אותה להישגים בשנים. בעונת 2006/7 סחף ניילון את בני השרון לחצי גמר הפיינל פור ולגמר הגביע כשבדרך הוא מדיח כמעט לבדו את מכבי תל אביב בחצי הגמר. ניילון מצטרף לשון ג'יימס ורון סטיל במצבת הזרים של בני השרון עד כה.

"אני מאד שמח לחזור למה שאני רואה כבית השני שלי, לבני השרון", אמר בתגובה לחתימה ניילון, "לפני שלוש שנים פספסנו בישורת האחרונה את המטרות שלנו לזכות בגביע ובאליפות. גם הפעם המטרות שלנו נשארו זהות. אני מצפה בקוצר רוח לשחק תחת המאמן דן שמיר, מישהו שיש לי הערכה רבה כלפיו. ומעל הכול אני מאד מעריך את הנהלת בני השרון והבעלים לני רקאנטי שעדיין מאמינים בי ונותנים לי הזדמנות שנייה לחזור להרצליה ואני מתכוון להחזיר להם על האמון הזה במגרש".

יו"ר הקבוצה אלדד אקוניס הוסיף: "אני שמח שיצא לנו להחזיר לקבוצה את אחד השחקנים הטובים בהיסטוריה הקצרה של בני השרון. גם אני וגם דן שמיר דיברנו עם ניילון בימים האחרונים וכמונו הוא מרגיש שהקדנציה הקודמת שלו בקבוצה לא הסתיימה כמו שהייתה צריכה להסתיים. זאת הזדמנות שנייה גם בשבילו וגם בשבילנו להצעיד את הקבוצה חזרה לצמרת הליגה. ניילון מאד נרגש ומלא התלהבות לקראת העונה הבאה ואנחנו מאמינים שהשילוב שלו ביחד שאר ההחתמות שביצענו הקיץ יהיה שילוב מעניין מאד ויוכל להביא את הקבוצה חזרה למקום שאליו היא שייכת".

ניילון (35, 2.04), בוגר מכללת TCU משנת 1999, מחזיק בשיא המכללות בממוצע נקודות לעונה - 23.9 נקודות בממוצע. בעונת 2000/1 הגיע לראשונה ל-NBA ושיחק 42 משחקים בשארלוט, ובעונה לאחר מכן השתדרג ל-79 משחקים בהם רשם 10.8 נקודות ו-3.7 ריבאונדים בממוצע למשחק. בעונת 2002/3 שיחק ניילון 38 משחקים בניו יורק, ובעונה לאחר מכן שיחק 27 משחקים באטלנטה ועוד 8 משחקים באורלנדו. עונת השיא שלו ב-NBA הייתה עונת 2004/5, אז רשם במדי ניו אורלינס 14.2 נקודות ו-4.4 ריבאונדים בממוצע. בעונה לאחר מכן הסתבך בבעיות אישיות ומיעט לשחק בפילדלפיה.

בעונת 2006/7 כאמור נחת ניילון בישראל, ומיד הפך לכוכב הגדול של הליגה. ב-24 משחקים בליגת העל רשם ניילון 20.4 נקודות ו-5.6 ריבאונדים בממוצע. עונה לאחר מכן חתם בליגה הרוסית במדי לוקומוטיב נובוסיבירסק וסיים כמלך הסלים עם 22 נקודות ו-8.8 ריבאונדים בממוצע. את עונת 2008/9 העביר ניילון באיראן ולבנון, ומאז שיחק רק בליגות הקיץ בפורטו ריקו כשבעונה האחרונה במדי פונסה רשם 16.6 נקודות ו-6.3 ריבאונדים בממוצע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully