וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניון רשם בכורה, צ'לסי נכנעה לפרנקפורט

הקשר הישראלי פתח ושיחק 45 דקות, קבוצתו אכזבה והפסידה 2:1 לגרמנים. ראול כבש צמד ב-1:3 של שאלקה על באיירן מינכן

אחרי שהחמיץ את שני משחקי ההכנה הראשונים של צ'לסי העונה, ערך הערב (ראשון) יוסי בניון הופעת בכורה בשורות הבלוז, כשפתח בהרכב המיליונרים בהפסד 2:1 בפרנקפורט. הישראלי פתח בקישור לצד ג'ון אובי מיקל ויורי ז'ירקוב, שיחק 45 דקות, והיה אחד הבולטים בשורות האלופה האנגלית במחצית הראשונה, לפני שהוחלף על ידי נמניה מאטיץ' הסרבי.

קרלו אנצ'לוטי עלה במערך של 3:3:4, עם פלורן מאלודה, ניקולא אנלקה וסלומון קאלו בחלק הקדמי, אלא שכמו שני משחקי האימון הקודמים, גם הערב צ'לסי לא נראתה ממש מוכנה לקראת העונה הקרובה. הגרמנים עלו ליתרון בדקה ה-25, כאשר אי הבנה גדולה בהגנה הבריטים, בראשות ג'ון טרי והשוער הילאריו, עזרה לפטריק אוכס להעלות את פרנקפורט ל-0:1.

מלבד החילוף של בניון, הכניס אנצ'לוטי שישה מחליפים נוספים עם היציאה מחדרי ההלבשה ואחד מהם, פרנק למפארד, מצא את השוויון המיוחל בדקה ה-63, לאחר שסיים את המהלך אותו התחיל במרכז המגרש וניצל בישול של פטריק ואן אנהולט הצעיר. אלא שהמילה האחרונה היתה שייכת לגרמנים, שקיבלו פנדל בדקה ה-83 אותו בעט חליל אלטינטופ פנימה. הבלוז עומדים כעת על שני הפסדים מתוך שלושה משחקי הכנה.

צמד לראול

משחק שני בלבד במדים של שאלקה וכבר ראול חגג צמד. החלוץ הספרדי כבש פעמיים ב-1:3 של קבוצתו על באיירן מינכן בגמר גביע הטוטאל בו היא זכתה. באיירן מינכן, שעלתה עם ארבעה שחקנים מקבוצת המשנה שלה, הצליחה לעלות ליתרון בדקה השביעית משער של מוחיץ', אך הוא לא החזיק מעמד רב ובדקה ה-25 ראול גונזאלס בלאנקו כבש את שערו הראשון בקבוצתו החדשה ואיזן את התוצאה. שתי דקות חלפו ואדו ביצע מהפך, לפני שראול השלים את הצמד שלו בדקה ה-37.

בכורה גם לג'ו קול

ג'ו קול רשם היום (ראשון) הופעת בכורה במדי ליברפול, בהפסד האדומים 1:0 לבורוסיה מנשנגלדבאך בבורוסיה פארק. הקבוצה הגרמנית, שערכה את המשחק לעיניי 60 אלף צופים כחלק מחגיגות 110 שנים להקמתה, ניצחה 0:1 משער בדקה השמינית של קארים מטמור, לאחר טעות של דניאל אייאלה, שלא השתלט כמו שצריך על מסירה שהגיעה אליו מקאבליירי. פרט לקול, שפתח בהרכב והוחלף בדקה ה-65, חזרו להרכב גם סטיבן ג'רארד, ג'יימי קראגר וגלן ג'ונסון. גל אלברמן, אגב, לא שותף.

גם טורניר האמירויות נמשך הערב, כאשר במשחק הראשון מבין השניים שוב לא נרשמה הכרעה, כשמילאן וליון נפרדו בתיקו 1:1. מרקו בוריילו העלה את הרוסונרי ליתרון בדקה ה-55, ג'ימי בריאן איזן את התוצאה בדקה ה-79. לאחר מכן עלתה המארחת, ארסנל, לכר הדשא, וגברה על סלטיק 2:3 במשחק אטרקטיבי במיוחד. הפתיחה היתה כולה של התותחנים, שנהנו משערים של קרלוס ולה (3), בקארי סאניה (45) וסאמיר נאסרי (51), בעוד לסקוטים, שכבר הובסו 3:0 לבראגה במוקדמות האלופות, לא נותר אלא לצמק, עם שערים של דאריל מרפי (73) וסונג-יונג קי (83). בירם כיאל, שנמצא בישראל, צפוי הצטרף לאימוני סלטיק בימים הקרובים.

עדכון ראשון: 17:54

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully