וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני במוק' אליפות אירופה: גם מונטנגרו נכנסת לעניינים

הנבחרת החזקה בבית א' תפגוש את לטביה. מקאלב הצטרף למקדוניה, שתתארח באוקראינה, קלאטי הצטרף לנבחרת פולין

מלבד משחקה המעניין של נבחרת ישראל באיטליה, ייצאו מחר (שני) לדרך מספר נבחרות נוספות בקרב על כרטיס לאליפות אירופה. המשחק שנוגע יותר מכל לישראלים יהיה המפגש המקביל בבית א', כמובן, בו ייפגשו לטביה ומונטנגרו (22:00). המונטנגרים, שנחשבים על פי רוב לנבחרת המסקרנת ואולי אף החזקה בבית, ינסו שלא למעוד בביתם מול הלטבים, שמבינים דבר או שניים על העפלה לאליפויות אירופה.

אחד מכוכבי הנבחרת המונטנגרית, עומאר קוק האמריקאי, יודע שקל זה לא יהיה: "קיבלנו את הבית הכי קשה שיש. לאיטליה יש שחקנים NBA, לישראל יש שחקן NBA, אבל אני מאמין שנהיה מוכנים". הנבחרת החמישית בבית א', פינלנד, תנוח מחר ותיכנס למעגל המשחקים ביום חמישי הקרוב, אז יגיע תורה של נבחרת ישראל לנוח.

ומה בשאר הבתים?

בבית ב' ייערכו שני המשחקים במקביל, כאשר הונגריה תארח את בריטניה החזקה (20:00) בנסיון לגנוב ניצחון ביתי, אלא שלואל דנג, שלא שותף בטורניר ההכנה בהדר יוסף, שב לסגל הבריטי, ואיתו מגיעים האורחים פייבוריטים ברורים. במשחק המקביל תארח אוקראינה את מקדוניה, כאשר לפני שבוע קיבלו המקדונים חיזוק משמעותי לסגל בדמותם של צמד הגארדים האמריקאיים, מרקוס אוסקר גרין ובו מקאלב המצוין. מקדוניה עוברת בניה מחדש, אחרי פרישתו של ורביצה סטפאנוב הוותיק, כאשר על הקווים מחר יעשה את הספתח הרשמי שלו מרין דוקוז'ובסקי כמאמן המקדונים. הנבחרת החמישית בבית, בוסניה, תנוח.

בפתיחת בית ג' תארח נבחרת גיאורגיה את פולין (20:00), שנחשבת לנבחרת החזקה בבית, ואחת החזקות במוקדמות. בשבוע שעבר דרסו הפולנים 57:108 את סלובקיה, ובסגל שלהם ניתן למצוא את מרצ'ין גורטאט, מאצ'יי לאמפה, והחל מהשבוע שעבר גם את הרכז האמריקאי המצוין תומאס קלאטי. במשחק המקביל תארח פורטוגל את בולגריה (21:00), בעוד נבחרת בלגיה תיכנס למעגל המשחקים ביום חמישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully