וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו: מכבי תל אביב גברה על נתניה 0:2

קולאוטי (54) וניבאלדו (92) קמו מהספסל וכבשו עבור הצהובים, אלא שהיכולת הזו לא תספיק ביום חמישי מול אולימפיאקוס

אחרי שלושה משחקים מוצלחים יותר ופחות בליגה האירופית, פתחה הערב (ראשון) מכבי תל אביב את דרכה גם בזירה המקומית, כשגברה על מכבי נתניה 0:2 במסגרת בית ב' של גביע הטוטו אל מול 6,000 צופים נלהבים בבלומפילד. רוברטו קולאוטי הבקיע את השער הראשון במשחק בדקה ה-54, ניבאלדו הוסיף אחד נוסף בתוספת הזמן, ושלוש הנקודות עזרו לצהובים להיצמד לבני סכנין בפסגת הבית. ב-14 באוגוסט הם יפגשו את הפועל תל אביב לדרבי הגדול במסגרת גביע הטוטו, אבל עוד קודם לכן, ביום חמישי הקרוב, מחכה להם מבחן חשוב הרבה יותר: גומלין הליגה האירופית מול אולימפיאקוס.

רוברטו קולאוטי (אמצע) שחקן מכבי תל אביב חוגג עם חבריו. ברני ארדוב
גם חגיגות בגביע הטוטו הן חגיגות. קולאוטי והחברים/ברני ארדוב

יוסי מזרחי ואבי נמני ביצעו מספר שינויים הערב בהרכב, במטרה לתת למספר שחקנים נוספים להשתפשף, ולאחרים לנוח לקראת הקרב החשוב מול היוונים. הצהובים אמנם שלטו במרכז השדה ברוב דקות המשחק, אך ברור כי היכולת הזו לא תספיק מול קבוצת הפאר היוונית. למרות זאת, מכבי בהחלט יכולה לקחת דבר או שניים חיוביים מהמשחק, ובראשם שער הבכורה של רוברטו קולאוטי בשורות הקבוצה, ונראה שהחלוץ הוותיק מוריד חלודה לקראת רגעי האמת.

מנגד, הנתנייתים הגיעו למשחק הערב עם 100 אחוזי הצלחה במשחקי הכנה, וברור שאחרי הקיץ הקשה שעברה, הקבוצה של ראובן עטר לא ממש יכולה לכוון לצמרת הגבוהה. עם זאת, הסגל של המאמן הוא הצעיר ביותר בליגה, וגם היום ניתן היה לראות את הנחישות של מרבית שחקניו. קרלוס אריאס, שוער נבחרת בוליביה ואולי הרכש המשמעותי ביותר של עטר בפגרה, הציג יכולת טובה, ועל אף ההפסד, גם הנתנייתים יכולים להסתכל על חצי הכוס המלאה.

מהלך המשחק

דקה 10 - מאור בוזגלו, הבולט בשחקני מכבי תל אביב בפתיחה, קיבל כדור מכחלון באגף הימני, ספק מסר ספק הגביה, אך הכדור חלף סנטימטרים ליד הקורה ויצא לקרן.

דקה 17 - אבידור קיבל עומק מוצלח, חדר לרחבה, אך הבעיטה השטוחה שלו מצאה את אריאס הבולביאני מוכן ועירני.

דקה 27 - קפילוטו הפצוע ירד מהמגרש, ונשלח לצילום בבית החולים, ניבאלדו עלה במקומו.

דקה 37 - כדור קרן של בוזגלו מצא את הראש של באנינג, אלא שהנגיחה של הקשר נהדפה מקו השער על ידי טל מעבי.

דקה 48 - אחמד סבע קיבל כדור ארוך ומצוין והגיע לבד מול סולומון, אלא שהושער הצהוב הדף היטב את הבעיטה לקרן.

דקה 53 - מאור אסור סובב כדור חופשי יפה לרחבה, סבע נגח מצוין אך פספס את המסגרת במספר סנטימטרים.

דקה 54 - גול! מתפרצת יפה של הצהובים התחילה באבידור, המשיכה בכדור רוחב של גפני מהאגף השמאלי, והסתיימה בנגיעה קלה של רוברטו קולאוטי, שחגג שער בכורה רשמי במכבי תל אביב. 0:1 לצהובים.

דקה 80 - פצצה של קובי דג'אני הפתיעה את גיא סולומון, שהצליח להדוף בקצות האצבעות לקרן.

דקה 92 - גול! מחליף נוסף, ניבאלדו, כבש מקרוב אחרי הגבהה של דור מלול ואי הבנה בהגנה הנתנייתים. 0:2 למכבי תל אביב.

הרכב מכבי תל אביב: גיא סולומון, דור מלול, ניסו קפילוטו (ניבאלדו, 27), אבי סטרול, רוני גפני, אלברט באנינג (ג'יבריל סידיבה, 59), שרן ייני, מאור בוזגלו (קלמי סבן, 74), תמיר כחלון (יואב זיו, 46), יובל אבידור, אלירן עטר (רוברטו קולאוטי, 46).

הרכב מכבי נתניה: קרלוס אריאס, אוראל דגני, לאוניד קרופניק, עמרי בן הרוש (עדי נמני, 80), טל מעבי, קובי דג'אני, אופיר עמרם (חסיב אבו רוקון, 68), מאור אסור (חן עזרא, 57), דלה ימפולסקי (גיא גומברג, 88), פיראס מוגרבי, אחמד סבע (גאגה צ'קטיאני, 80).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully