וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלילי עשוי להישאר בטורקיה עונה נוספת

החלוץ שכבר סיכם בבני יהודה, עדיין לא הגיע להסכמה על שחרורו מאנטליהספור. עזוז החל בשיחות עם קבוצות אחרות

פיני בלילי, שסיכם לשנתיים בבני יהודה אך טרם קיבל שחרור מ אנטליהספור, ממשיך לחכות להודעת המועדון הטורקי בנוגע לעתידו. לבלילי חוזה לעונה נוספת בקבוצה הטורקית אולם בשלב זה נראה כי הרומן בין הצדדים לא אמור להימשך. החלוץ עצמו שוהה בטורקיה ועורך שם אימונים אישיים ולא עם הקבוצה.

בין הצדדים קיימות עדין מחלוקות הנוגעות לכספים שהטורקים חייבים לשחקן עוד מהעונה שעברה וכן בנוגע להשלמת הפרשי השכר בין חוזהו באנטליהספור והחוזה עליו סיכם בבני יהודה. נכון לרגע זה לא קבעו בלילי וראשי המועדון הטורקי תאריך יעד להגיע להסכמות ובסביבתו של החלוץ אף לא פסלו את האפשרות שהוא יישאר בטורקיה לעונה נוספת.

בבני יהודה הביעו אופטימיות כי בלילי יגיע בסופו של דבר כמתוכנן, גם אם הדבר ייקרה בעוד מספר ימים או שבועות. המאמן דרור קשטן יודע שהגעתו של בלילי, יחד עם חזרתו של פדרו גלבאן שחתם בשבוע שעבר והחלמתו של החלוץ משה ביטון בתוך כחודש, יוסיפו מחץ לחוליית ההתקפה של הזהובים, שכבשו העונה רק שלושה שערים בחמשת המשחקים הרשמיים שקיימה הקבוצה מתחילת העונה.

בתוך כך צפויים ראשי בני יהודה לקבל השבוע זימון לבית הדין המשמעתי של ההתאחדות בגין הגעתו באיחור רב של אמבולנס לבלומפילד למשחק של הקבוצה נגד הפועל פתח תקוה, מה שגרם לדחייתו של המשחק בכ-25 דקות. על פי ההערכות ולנוכח עברה הנקי של בני יהודה בעבירות משמעתיות בכלל ובעבירת אי נוכחות רכב הצלה בפרט, נראה כי המועדון צפוי לקנס כספי בלבד.

המגן איציק עזוז שטרם חתם על חוזהו, ישב אתמול ביציע ולא שותף במשחק. סוכנו גלעד קצב החל בשיחות עם שתי קבוצות מליגת העל שמעוניינות במגן וזאת על רקע הסחבת בסגירת הפערים הכספיים עם הנהלת בני יהודה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully