וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אזרנקה גברה על שראפובה בגמר טורניר סטנפורד

הבלארוסית דרסה את יריבתה בקלות עם 4:6, 1:6 בתוך פחות משעה וחצי. פבליוצ'נקובה זכתה באיסטנבול, אלמגרו בגשטאד

ויקטוריה אזרנקה זכתה הערב (ראשון) בטורניר סטנפורד אחרי ניצחון מרשים בגמר על מריה שראפובה 4:6, 1:6. הבלארוסית המדורגת 18 בעולם, שפתחה את עונת המשטחים הקשים שלה אחרי הדחתה המוקדמות מווימבלדון, עשתה זאת בסטייל עם טורניר מצוין שהסתיים עם ניצחון קל מהצפוי על הרוסיה הוותיקה, שהצליחה לעמוד בקצב של יריבתה במערכה הראשונה הצמודה אך נפלה מהרגליים במערכה השנייה והפסידה בתוך פחות משעה וחצי.

אנסטסיה פבליוצ'נקובה הרוסיה זכתה בטורניר איסטנבול, לאחר ניצחון 7:5, 5:7, 4:6 על בת ארצה אלנה וסנינה אחרי קרב של שלוש שעות. לפבליוצ'נקובה בת ה-19 זהו תואר WTA שני בקריירה, לאחר שזכתה גם בטורניר מונטררי במרץ האחרון, והיא הפכה לטניסאית העשירית השנה שזוכה בשני תארים. לוסנינה זהו הפסד שלישי בגמר שלישי בקריירה, לאחר שפיספסה בעבר זכיות באוקלנד וניו הייבן ובטח לא כך היא חלמה לחגוג את יום הולדתה ה-24 שחל היום.

ניקולס אלמגרו הספרדי (18 בעולם) הוכתר היום (ראשון) כאלוף טורניר החימר גשטאד שנערך בשוויץ (סך פרסים 450 אלף יורו), לאחר שגבר בגמר 5:7, 1:6 על רישארד גאסקה הצרפתי (47 בעולם). אלמגרו, שדורג 2 בטורניר, ניצח תוך 75 דקות בלבד, כשהוא נהנה מיום מצוין בהגשה שכלל 17 אסים.

הספרדי, שזכה ב-68 אלף יורו, שבר חמש פעמים את מכות ההגשה של יריבו, וזכה בטורניר השביעי שלו בקריירה (מאזן 2:7 במשחקי גמר, כולם על חימר) והשני שלו השנה (אחרי שניצח בבסטאד רק לפני כשבועיים). הצרפתי, מנגד, האלוף ב-2006, הגיע לגמר השלישי שלו העונה, אבל אחרי שניצח בניס והפסיד בסידני, רשם עוד הפסד (מאזן 8:6 במשחקי גמר).

* האחים מייק ובוב בריאן זכו בטורניר הזוגות בלוס אנג'לס אחרי 7:6, 2:6, 7:10 על אריק בוטרה וז'אן ג'וליאן רוז'ה, קטפו את התואר ה-62 במספר בקריירה המשותפת שלהם, ועקפו את הצמד האוסטרלי האגדי מארק וודפורד וטוד וודברידג'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully