וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיר טפירו סיכם במכבי אשדוד

1.8.2010 / 14:29

הגארד הוותיק יהפוך לרכש הראשון של העולה החדשה וצפוי לסיים בה את הקריירה. אורן אהרוני יצטרף כמאמן בימים הקרובים

המצטרפת החדשה לליגת העל, מכבי אשדוד, עשתה היום (ראשון) את הצעד המשמעותי הראשון שלה בהכנות לעונה הקרובה. מאיר טפירו, שנבחר לפני חודשיים לשחקן העשור בכדורסל הישראלי, צפוי להצטרף לקבוצה הדרומית אחרי שסיכם בה את תנאיו, ואמור בעצם לסיים שם את קריירת המשחק שלו. טפירו הוא השחקן הראשון שהקבוצה מחתימה וסביבו בעצם אמורה להבנות הקבוצה.

טפירו (1.92, 35) החל את הקריירה במדי אליצור קרית אתא, כשעד שסיים את גיל הנוער הוא עוד רץ על המגרשים כשכיפה חבושה לראשו. את הפריצה לתודעה עשה טפירו בזכות השנתיים בהפועל תל אביב, בהן אף רשם סל ניצחון בדרבי. בעונת 1996/7 חתם טפירו במדי הפועל אילת, שם שיחק שנתיים ואף הגיע לנבחרת ישראל. טפירו המשיך בנדודים, כששיחק שנתיים במדי מ.כ חיפה, לפני שהגיע לראשונה להפועל ירושלים.



בירושלים רשם טפירו 3 עונות מוצלחות, לפני שעבר לעונה בבני השרון, ופספס את הזכייה של ירושלים בגביע יול"ב. בעונת 2004/5 יצא טפירו לראשונה מגבולות ישראל, לנאנסי הצרפתית, עמה זכה בגביע הליגה. עונה לאחר מכן חזר לירושלים, לשנתיים, בהן רשם את התואר היחיד שלו בישראל, גביע המדינה בעונת 2006/7. אחרי הזכייה בגביע חזר טפירו לבני השרון, במדיה רשם לפני שנתיים 12.3 נקודות, 5.7 אסיסטים ו-3.9 ריבאונדים. בעונה שעברה חזר הגארד לשתף פעולה עם אפי בירנבוים בראשון לציון בה העמיד ממוצעים של 9.6 נקודות, 6.5 אסיסטים ו-4.6 ריבאונדים למשחק בליגה. באשדוד סירבו לאשר או להכחיש את הדברים.

מי שאמור להצטרף בנוסף לקבוצה בימים הקרובים הוא המאמן אורן אהרוני, שעדיין מחכה לשחרור הרשמי מבני השרון ורק לאחריו יחתום סופית באשדוד כמאמן לעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully