וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יהודה כתב מונה ליו"ר הפועל חולון

איש העסקים החולוני יחליף בתפקיד את טובי שוורץ: "בשבילי מדובר בסגירת מעגל". בקבוצה מחכים לתשובה מגארי פורבס

הפועל חולון הודיעה הבוקר (ראשון) על מינויו של איש העסקים החולוני יהודה כתב לתפקיד יו"ר הקבוצה. כתב הינו מבעלי "קבוצת כתב" אשר עוסקת בין היתר בתחום הנדל"ן בארץ ובארה"ב ,בתחום ציפויי וחיפוי מבנים ובתחום האנרגיה הסולארית. כמו כן מייצג יהודה כתב את משפחת כתב אשר הינה משפחה חולונית ותיקה אשר החליטה לתרום מזמנה וניסיונה ולעמוד בראש המערכת של הפועל חולון, משפחת כתב תנסה לצרף בעלי ממון נוספים אשר יתרמו ויצטרפו לצוות המוביל של הקבוצה.

"אני מאוד שמח ומאושר להצטרף למשפחת הפועל חולון, בשבילי מדובר בסגירת מעגל אחרי ששיחקתי בשנות ה-70 בקבוצת הילדים של המועדון", אמר כתב בהודעה הרשמית שהוציא המועדון לתקשורת, "אני בהחלט מאמין שבעזרת הצוות הקיים והאוהדים נפלאים במערכת נוכל להוביל את הפועל חולון לצמרת הגבוהה לשנים רבות". כתב יחליף בתפקיד היו"ר את טובי שוורץ שעזב את הקבוצה במהלך העונה שעברה מסיבות אישיות.

הנהלת המועדון ממשיכה בנוסף במאמציה בגיוס כספים להגדלת והשלמת תקציב הקבוצה לאחר שהבטחות מצד גורם חיצוני להזרמת כספים למועדון נכון לימים אלה לא קוימו, והשאירו גרעון בתקציב המועדון. בנוסף מתקיימים מספר מגעים עם חברות שונות לגבי תמיכה במועדון ביניהם קניון "פרימיום סנטר" החדש בחולון. בגזרה המקצועית הגיעו בחולון לסיכום ראשוני עם פורוורד עירוני רמת גן בעונה שעברה גארי פורבס, אך השחקן מעוניין בשלב זה למצות את אפשרות ה-NBA שלו וטרם סיכם סופית בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully