וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: אסולין הוזמן להתרשמות במנצ'סטר סיטי

עפ"י דיווח באנגליה, התכולים שוקלים לצרף את הישראלי בן ה-19 מתוך כוונה לבנות עליו בעתיד. טבז: "מתקשה למצוא מוטיבציה"

מנצ'סטר סיטי החליטה לזמן את הקשר הישראלי, גיא אסולין, להתרשמות במועדון. על פי דיווח באנגליה, הקבוצה מאיסטלנדס הגישה לקשר ולסוכנו זימון רשמי וזאת במטרה לקיים מגעים על הצטרפות אפשרית שלו לקבוצה ועל תקופת מבחנים.

כזכור, אסולין בן ה-19 סיים את חוזהו בברצלונה בתום העונה החולפת ועזב לאחר שלא חתם על חוזה חדש. לאחרונה הוא נבחן בבלקבורן האנגלית, אבל לבסוף לא חתם במדיה. גם אם אכן ירשים את רוברטו מאנצ'יני ושאר חברי הצוות המקצועי של סיטי, הישראלי לא אמור להיכלל בקבוצה הראשונה כעת והחתמה אפשרית שלו תהיה מתוך מחשבה לעתיד.

עוד בסיטי: קרלוס טבז מספר כי מאז האכזבה הגדולה של ארגנטינה במונדיאל, הוא מתקשה למצוא מוטיבציה לחזור למגרשי הכדורגל. טבז, שמתכונן לפתיחת העונה החדשה בסיטי מלאת הציפיות, עדיין סוחב את האכזבה מהטורניר בדרום אפריקה, בו ארגנטינה הובסה 4:0 ברבע הגמר על ידי גרמניה.

טבז גם ממורמר על היחס לו זכתה הנבחרת. "חזרנו הביתה לארגנטינה בבוקר שאחרי ההפסד", הוא נזכר, "שמו אותנו במחלקת תיירים במקום בעסקים. דחסו אותנו ביחד בחלק האחורי של המטוס, כאילו היינו עופות. השחקנים עשו את המיטב שלהם בטורניר, ולא הגיע לנו לקבל כזה יחס. היו לנו כמה משחקים טובים בדרום אפריקה ודי סיפקנו הנאה לקהל ולאוהדים. עכשיו אני מנסה להרים את עצמי ולהעניק לעצמי מוטיבציה, כי הגביע העולמי היה המטרה הגדולה שלי. מבחינתי, בפעם הראשונה בחיים שלי, אני מתקשה למצוא מוטיבציה".

אינטר פירקה את הסיטיזנס

ויקטור אובינה כבש שער אחד ו"בישל" אחד נוסף ואינטר ניצחה הלילה (בין שבת לראשון) 0:3 את מנצ'סטר סיטי בבולטימור. הניגרי שהיה מושאל למלאגה בעונה שעברה, פתח את מסכת הכיבושים בדקה ה-38, ובדקה ה-54 כדור רוחב שלו נהדף ברגלו של ג'ולאון לסקוט, וחדר לשער של ג'ו הארט. על השער השלישי, והיפה מכולם, היה חתום כריסטיאנו ביראגו הצעיר, שהפציץ מ-28 מטרים לחיבור האנגלי.

מאמן סיטי, רוברטו מאנצ'יני, נעדר מהמשחק לאחר שנאלץ לעזוב את מחנה הקבוצה מסיבות משפחתיות ועוזרו, בריאן קיד, היה זה שעמד על הקווים. בנוסף, האנגלים שיחקו בעשרה שחקנים כבר מהדקה ה-21, אחרי עבירה קשה של פטריק ויירה על מרקו מטראצי, כזו שזיכתה אותו בכרטיס אדום.

"אני מאוד מרוצה מההופעה של הקבוצה", אמר רפא בניטז בתום המשחק, "אנחנו רוצים לשפר את הכושר שלנו לקראת פתיחת העונה, אבל גם לתת דקות לשחקנים הצעירים שלנו. אנחנו צריכים לעשות את שני הדברים".

עוד במנצ'סטר סיטי: "ניוז אוף דה וורלד" טוען כי עמנואל אדביור בדרך החוצה מהקבוצה, והחלוץ הטוגולזי, שרק אשתקד הגיע לקבוצה תמורת 25 מיליון ליש"ט ומחזיק בשכר שבועי של 130 אלף ליש"ט, קיבל רשות לנהל משא ומתן עם קבוצות אחרות. מילאן ויובנטוס הוזכרו כמועמדות לקלוט את השחקן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully