וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו יסכים למכור את קאקה?

על פי דיווחים, הפורטוגלי רוצה לחזק את הקישור של ריאל וזקוק לכסף ממכירת הכוכב. בנזמה מבטיח: "זאת תהיה השנה שלי"

"סאנדיי טיימס" האנגלי טוען שמאמן ריאל מדריד, ז'וזה מוריניו, מעוניין לבנות את חוליית הקישור שלו סביב סמי חדירה, שכבר חתם, ומסוט אוזיל, שעשוי להגיע לבירה הספרדית, ולפיכך יהיה נכון מבחינתו למכור את קאקה.

על פי העיתון האנגלי, אם המאמן הפורטוגלי ירצה להמשיך לקנות שחקנים, הוא יצטרך למכור שחקנים, ולאור ההתעניינות בקאקה, הוא יהיה מוכן להקריב את הקשר הברזילאי כדי להגיע למטרות אחרות. אם קאקה אכן יוצע למכירה, מי שנחשבות למועמדות הרציניות ביותר לרכוש אותו הן מנצ'סטר סיטי וצ'לסי, שמאמניהן האיטלקים, רוברטו מאנצ'יני וקרלו אנצ'לוטי, כבר הביאו עניין בקשר נבחרת ברזיל.

אחת המשימות הקשות של מוריניו תהיה להחזיר את הביטחון לקארים בנזמה, שאחרי עונת בכורה קשה במדי ריאל, שהסתיימה עם שמונה שערים בלבד והרבה שריקות בוז מהקהל בברנבאו, עבר קיץ רע במיוחד כשלא זומן לסגל נבחרת צרפת למונדיאל, ונעזר בחשד לקיום יחסי מין עם קטינה. כעת מנסה החלוץ בן ה-22 לפתוח דף חדש, ולפחות כלפי חוץ הוא נשמע מלא ביטחון בעצמו.

"זאת כבר השנה השנייה שלי במדריד", הוא אמר לאתר הרשמי של המועדון. "עכשיו הספרדית שלי טובה בהרבה וזה יעזור לי להשתלב. אני מאמין שזאת תהיה השנה שלי. האוהדים צריכים להאמין בנו, כי גם הפעם ניתן את הכל כדי לזכות בתארים. ברמה האישית, אני מבטיח להם שהם ייראו את המיטב של קארים בנזמה".

אגב, על אף שהתקשורת באירופה ממשיכה להעלות ספקולציות בנוגע לאוזיל, ב"בילד" הגרמני פורסם היום כי השחקן טוען ש"המצב בנוגע לשנה הקרובה הוא די ברור: יש לי חוזה בוורדר ברמן. מה יקרה אחרי זה, אי אפשר לדעת. אני מאמין בכנות. אף פעם לא הארכתי חוזה כדי לבטל אותו. תמיד כיבדתי את ההתחייבויות שלי. הייתה לי הצעה בשנה שעברה, אבל התרכזתי רק בברמן. כשחקן מקצועי, אתה מרוויח מספיק כסף, כך שמה שחשוב זה הספורטיביות".

אשלי קול ביקש לעזוב את צ'לסי

העיתון "ניוז אוף דה וורלד" חושף הבוקר (ראשון) כי מגן צ'לסי, אשלי קול, יזם בשבוע שעבר שיחה בארבע עיניים עם מאמן הקבוצה קרלו אנצ'לוטי, וביקש ממנו לעזוב לריאל מדריד. על פי הדיווח, בשיחה בת 20 הדקות הסביר המגן השמאלי למאמנו שהוא מעוניין לעזוב את הפרמיירליג האנגלית, גם בגלל הפרידה המתוקשרת שלו מאישתו שריל והשמועות על חייו הפרטיים.

גורם בסביבתה של צ'לסי סיפר לעיתון כי "זו הייתה שיחה ידידותית, אך אשלי הבהיר שבגלל סיבות אישיות, הדבר הטוב ביותר עבורו יהיה לעזוב. הוא אמר לאנצ'לוטי שהוא יהיה מאוד עצוב לעזוב ושזו הייתה פריבילגיה עבורו לשחק במועדון בתקופה הזו בהיסטוריה שלו".

כזכור, מאז מינויו של ז'וזה מוריניו למאמנה של ריאל מדריד, נפוצו שמועות והערכות על כך שהוא מעוניין באיחוד מחודש עם המגן בן ה-29, שהוא עצמו הביא מארסנל לצ'לסי בעבר. כעת מדברים באנגליה על כך שהבלאנקוס מוכנים לשלם 25 מיליון ליש"ט על האנגלי הבינלאומי.

בינתיים, ווסלי סניידר משבח ומהלל את מאמנו לשעבר באינטר, וטוען שמוריניו יאמן בעתיד את מנצ'סטר יונייטד ואת נבחרת אנגליה. "הכדורגל האנגלי מרגש אותו יותר מכל דבר אחר", טוען ההולנדי, שאשתקד זכה עם מוריניו טרבל היסטורי, "השאלה היא לא אם הוא יחזור לשם, אלא מתי. הוא ממש מיועד למנצ'סטר יונייטד. מנג'ר גדול אחד יילך, ושני יגיע במקומו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully