וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנקל מחכה לאברבוך

אלכס אברבוך זכה לכבוד ויעניק הערב את המדליות לקופצות לגובה. האם הוא יפגוש שם את דניאל פרנקל, שתתמודד בגמר?

אלכס אברבוך, גדול האתלטים בהיסטוריה הישראלית ופעמיים אלוף אירופה, זכה לכבוד מההתאחדות האירופית ויעניק היום (ראשון) את המדליות לקופצות לגובה, שיעלו על הפודיום בסיום גמר הקפיצה לגובה (בסביבות 22:00 שעון ישראל).

אברבוך, שנפרד אמש מתוארו אחרי שרנו לווילני הצרפתי זכה באליפות אירופה בקפיצה במוט, לא קיבל את הכבוד הראוי לו בגלל השתתפותה של דניאל פרנקל בגמר הקפיצה לגובה, אלא בגלל שההתאחדות האירופית החליטה לכבד את הישראלי, שהחזיק בתואר האירופי במשך שמונה שנים ברציפות.

כמובן שהחלום הישראלי הוא מפגש מרגש בין אברבוך לבין פרנקל על הפודיום, אך מוקדם מדי להפריז בחלומות. עם כל הכבוד לקיץ המדהים שעובר על הישראלית ולהתפתחותה המהירה, מדובר עדיין בהישג לא ריאלי. פרנקל הודתה שלשום, אחרי תחרות המוקדמות, ש"היום הייתי עוברת כל גובה", אך "הסתפקה" ב-1.92 מ' ועלייה לגמר עם שיא ישראלי חדש ולוח נקי מפסילות.

הערב היא תהיה חייבת לקפוץ הרבה יותר גבוה, כששיאנית ישראל (עוד לא בת 23) תתמודד מול קופצות מנוסות ואיכותיות כמו ולאסיץ', הלבאוט, ביטייה ופרידריך.

ההיסטוריה הקצרה מראה שבכל התחרויות האחרונות בהן פרנקל אולצה לקפוץ בהפרשים קטנים בין קפיצה לקפיצה, היא שברה בכל פעם את שיאה האישי, ובפעמיים האחרונות את שיאה הישראלי. הערב היא תתחיל ב-1.85 מ', ואם תעמוד בלחץ ותעבור אותו, היא תתמודד בניסיונות הבאים עם גבהים 1.87, 1.89, 1.92 (שיאה החדש), ואם תשווה את שיאה, תתמודד מול 1.95 מ' – גובה בלתי נתפס עד לא מזמן עבור האתלטיקה הישראלית.

אם לוקחים בחשבון שפרנקל התחילה את העונה כששיאה האישי הוא 1.81 מ', קשה להאמין שקופצת לגובה יכולה לשפר בעונה אחת את שיאה האישי מ-1.81 מ' ל-1.95 מ'. מנגד, גם שיפור של 11 ס"מ לשיאה האישי נחשב למדהים, כך שאפשר להביע אופטימיות זהירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully