וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרגורי: "שינוי לא קורה בלילה אחד"

מאמן אשדוד חגג את ה-1:2 על ב"ש: "משחק טוב עבורנו". קלינגר: "לא הגענו קרוב למה שאני רוצה, מקווה שנהיה מוכנים לליגה"

בדיוק לבכורה שכזו ציפו במ.ס אשדוד. נכון, אמנם מדובר רק בגביע הטוטו, ויש עוד זמן עד פתיחת העונה, אך כבר עתה ניתן להבחין בכיוון אליו מושך המאמן החדש, ג'ון גרגורי, עבורו היה זה משחק הבכורה מאחורי הקווים. אשדוד הציגה משחק התקפי טוב, אם כי חסר מחץ מול השער, וניצחה 1:2 את הפעול באר שבע, שמצידה נראתה לא מוכנה, ועייפה.

"היה משחק טוב עבורנו", אמר בסיום המשחק מאמן אשדוד החדש, ג'ון גרגורי. "כמה שחקנים צעירים בלטו וחבל על מספר פציעות שהיו כאן. כעסתי על השער שספגנו, כי לפני כן יכולנו להגדיל את התוצאה ולנצח 0:3 או 0:4. היה מאוד מהנה לנצח הערב. יש כאן הרבה שחקנים צעירים, עשינו כמה דברים בצורה שונה, אבל שינוי כזה לא קורה בלילה אחד. ראיתם את הרוח הקבוצתית שלנו - כשכבשנו את השער כל 11 השחקנים חגגו".

מנגד, כאמור, בבאר שבע היו מאוכזבים מאוד מיכולת השחקנים. מאמן הקבוצה, ניר קלינגר לא הסתיר את אכזבתו, ואמר לאחר ההפסד: "חוץ מ-10 הדקות הראשונות והאחרונות, לא שיחקנו כדורגל טוב ולא הגענו אפילו קרוב למה שאני רוצה. לא היינו מדויקים, לא היינו דינמיים במשחק, אבל במשחקים כאלה אני לוקח קודם כל את הדברים הטובים. לא קל למצוא אותם, אבל בכל זאת היו כמה ועליהם ננסה לבנות עוד כמה דברים טובים ולהמשיך הלאה".

על המשחק עצמו אמר קלינגר: "שתי הקבוצות היו כבדות, אם כי לאשדוד היו דקות יותר טובות. לא הייתה הרבה תנועה, לא היו שינויי קצב וזה לא נראה כמו שמשחק נורמלי צריך להיראות". המאמן המשיך ואמר: "היה חשוב לי לנצח במשחק הזה, אבל אנחנו לא שוכחים שזה חלק מההכנה לליגה. אני מקווה שב-21 באוגוסט נהיה מוכנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully