וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: ראול ניצח את ואן ניסטלרוי

ההולנדי כבש עבור המבורג, אך שאלקה ניצחה 1:2. 57 דקות לספרדי. ארסנל-מילאן 1:1 סלטיק-ליון 2:2, איפסוויץ'-ווסטהאם 1:0

40 אלף אוהדים סקרנים הגיעו היום (שבת) לאצטדיון בגלזנקישרן כדי לצפות בראול משחק לראשונה במדי הכחולים של שאלקה, בטורניר הכנה נגד המבורג. עוד לפני המשחק הגיעו כ-150 אלף אוהדים אל מחוץ לאצטדיון, שם נערך הפנינג פתיחת העונה של שאלקה, בהשתתפות הכוכב הספרדי.

במשחק עצמו, שנערך על פי חוקי הטורניר רק 60 דקות, שיחק ראול 57 דקות והקבוצה שלו ניצחה 1:2. דווקא שחקן עבר אחר של ריאל מדריד, רוד ואן ניסטלרוי, היה זה שכבש ראשון עבור המבורג בדקה השישית, אבל אדו (42) וג'רמיין ג'ונס (49) השלימו את המהפך והבטיחו ניצחון.

מחר תפגוש שאלקה את באיירן מינכן, שניצחה את קלן 1:3 בפנדלים, לאחר שלא השיגה הכרעה ב-60 דקות של כדורגל. לואיס ואן חאל העלה הרכב ניסיוני במיוחד, עם לא פחות מאשר חמישה שחקנים מקבוצת המילואים. כובשי השערים לבאיירן בפנדלים: אוטל, טימושצ'וק ואוליץ'.

*** ארסנל ומילאן נפרדו בתיקו 1:1 במסגרת טורניר האמירויות הלונדוני המסורתי, אותו מארחת הראשונה. התותחנים עלו ליתרון בדקה ה-36 משער של שחקן הרכש מרואן שמאק המרוקאי, שכבש במשחק הראשון שלו מול הקהל הביתי. השוויון של הרוסונרי הגיע בדקה ה-77, כשבעיטה חופשית עברה את כל ההגנה, עד שאלשנדרה פאטו הצליח לגלח אותו בראשו ולאזן.

*** בירם כיאל לא נכלל בסגל סלטיק במשחק ההכנה של נגד ליון במסגרת טורניר האמירויות הלונדוני, משחק שהסתיים ב-2:2. מישל באסטוס, שהיה אחד מארבעה שחקנים בכירים בלבד ששיחקו בליון (ביחד עם קים קלסטרום, ז'אן מאקון ואנתוני רבייר) כבש ראשון בדקה ה-28, והארי נובילו בן ה-18 הכפיל בדקה ה-54. הופר צימק בדקה ה-82 וגאורגיוס סמאראס השווה בדקה ה-89, כדי לכפות שוויון בתום 90 דקות.

*** ולנסיה, שהסגל שלה עבר מיני מהפכה אחרי העזיבות של שחקני מפתח כדויד וייה ודויד סילבה, ניצחה בהאנובר את הקבוצה המקומית 1:2. רוברטו סולדאדו, שיצטרך להיכנס לנעליים הגדולות של וייה, כבש את הראשון בדקה ה-21 וחואקין, שינסה לחזור לעצמו אחרי כמה עונות בינוניות מבחינה אישית, הכפיל בדקה ה-37. עמנואל פוגאטץ צימק בדקה ה-90.

*** דיוייד ג'יימס, שחתם בבריסטול סיטי מליגת המשנה, זכה לקבלת פנים נרגשת באשטון גייט וראה מהיציע את קבוצתו החדשה מנצחת את בלקפול 0:2. דקל קינן לא שיחק עושה רושם שהקבוצה שלו רחוקה מאוד מלהיות מוכנה לפרמיירליג. איבן ספרול (21) ודייויד קלרקסון (25) כבשו עבור המארחת בבליץ של מספר דקות.

*** ווסטהאם גברה 0:1 על איפסוויץ' של רוי קין, כשבין יתר השחקנים שנטלו חלק במשחק, ערך פאבלו באררה המקסיקני בכורה בקבוצה של אברהם גרנט, כשנכנס בדקה ה-73 במקומו של תומאס היצלספרגר. קרלטון קול הבקיע בדקה ה-31 אחרי מהלך קבוצתי שכלל את ז'וליאן פובר ולואיס בואה מורטה.

*** פ.ס.וו איינדהובן כבר הוליכה 0:2 על ניוקאסל משערים של אולה טויבונן (10) ובלאש דז'ודז'אק (40), אבל המגפאייז לא ויתרו והשוו במחצית השנייה. ריאן טיילור כבש את השער המצמק בדקה ה-52, לאון בסט קבע 2:2 18 דקות לסיום.

* פנדל מוצלח של וונדל בדקה ה-70 העניק לבורדו 0:1 על רומא, אלא ששער שוויון של מתאו בריגי כעבור תשע דקות, חתם את תוצאת המשחק - 1:1.

*** טים קייהיל כבש שלושער עבור (5, 38, 71) ודיניאר ביליאלטדינוב (59) הוסיף שער אחד ב-2:4 של אברטון על נוריץ'. הקנריות עוד הספיקו להשוות זמנית מרגלי אנדרו קרופטס (46) ואדם דרורי (58).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully