וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: פתיחת עונה טובה לישראלים בבלגיה

רמי גרשון (90 דקות) וקורטרייק הפתיעו 0:1 את קלאב ברוז' בפתיחת העונה בבלגיה. 20 דקות לארבייטמן בניצחון גנט

זניט סט. פטרסבורג עשתה היום (שבת) צעד גדול בדרך לזכייה באליפות ראשונה מאז 2007 ושלישית בתולדותיה (כולל ברית המועצות), אחרי שניצחה 0:2 את השנייה בטבלה, האלופה רובין קאזאן. בעקבות הניצחון פתחה זניט פער של 10 נקודות על פני המקום השני, בדיוק אחרי חצי עונה.

ביברס נאתכו הפצוע לא נכלל בסגל של קאזאן, והקבוצה שלו הייתה פחות טובה מהמארחת. רובין אמנם ספגה עד למשחק היום שלושה שערים בלבד ב-14 משחקים, אבל היום ההגנה שלה לא הייתה בשיאה, והייתה אחראית לשער השני.

המשחק לא התעלה לרמה גבוהה, אבל בדקה ה-45 השתלט אלכסנדר קרז'אקוב על כדור שהדף סרגיי ריז'יקוב ודחק מקרוב פנימה. 20 דקות בתוך המחצית השנייה כבש קרז'אקוב את השני שלו, אחרי טעות גדולה של אלכסנדר אורחוב שעזב את הכדור במקום להרחיק, ומשם הניצחון כבר היה בידיים של זניט. ניצחו תשיעי ברציפות לקבוצה של תוצ'יאנו ספאלטי, שעדיין לא הפסידה העונה.

זאב חיימוביץ' לא שיחק בניצחונה של טרק גרוזני 0:2 על אלניה ולדיקווקאז, גם כן במחזור ה-15 בליגה הרוסית. מאוריסיו (57) וריזבאן אוטצייב (82) כבשו את השערים של טרק, שבעקבות הניצחון עלתה לפחות זמנית למקום השביעי.

* אוניראה אורזיצ'ני וראפיד בוקרשט נפרדו הערב ב-0:0 במסגרת המחזור השני בליגה הרומנית. היה זה התיקו המאופס השני שמשיג רוני לוי בליגה, אחרי האכזבה במשחק מול פנדורי בשבוע שעבר. כזכור, גם במוקדמות ליגת האלופות סיימה אוניראה ב-0:0 ביתי עם זניט.

בלגיה: ניצחונות לגרשון וארבייטמן

בבלגיה, נערך הערב (שבת) המחזור הראשון לעונת 2010/11. חמישה שחקנים ישראלים ישחקו העונה בבלגיה ושלושה מהם כבר יצאו לדרך.

רמי גרשון, שהושאל בקיץ מסטנדרד ליאז' לקורטרייק, נהנה מערב מצוין כאשר קבוצתו החדשה רשמה את הפתעת המחזור עם 0:1 על קלאב ברוז'. גרשון, שבעונה שעברה שיחק רק פעמיים בליגה, פתח בהרכב והשלים 90 דקות מלאות בעמדת המגן השמאלי. דייוי דה ביול כבש את שער הניצחון לקורטרייק בדקה ה-56.

שלומי ארבייטמן נכנס כמחליף בדקה ה-70 וקבוצתו גנט השיגה ניצחון דרמטי של 0:1 על ווסטרלו. ארבייטמן, שלבש את החולצה מספר 23, החליף את אדנן צ'וסטוביץ' ובדקה ה-84 קיבל הזדמנות לכבוש, אך נגח חלש לידיים של שוער ווסטרלו. שתי דקות לסיום כבש אלימאנה קוליבאלי את שער הניצחון הדרמטי. אחרי ההפסדים בסופרקאפ הבלגי ובמוקדמות הצ'מפיונס, לגנט יש סופסוף ניצחון וגם שער ראשון העונה.

עומר גולן, שדורש לעזוב את לוקרן, לא נכלל בסגל הקבוצה שפתחה את העונה בהפסד חוץ 2:0 למכלן. מחר (ראשון) יושלם המחזור כששרלוראה, קבוצתו של איתן טיבי, תתארח אצל סרקל ברוז' ואילו גנק ואליניב ברדה יארחו את בירסחוט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully