וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סשה גאידמק מסבך את פורטסמות

הבעלים לשעבר של המועדון דורש שכירות חודשית על מגרש החניה בפראטון פארק. משחק הבית הראשון של פומפי בסכנה

מתברר שהצרות של פורטסמות לא הסתיימו עם ירידת הקבוצה ליגה. ה'דיילי טלגרף' האנגלי מפרסם היום (שבת) כי הקבוצה עשויה להיאלץ לחפש מגרש חלופי למשחק הליגה הראשון שלה, מול רדינג ב-14 באוגוסט, בגלל סכסוך בין מפרק המועדון, אנדרו אנדרוניקו, ובעליו לשעבר, סשה גאידמק.

גאידמק, בנו של הבעלים של בית"ר ירושלים לשעבר, ארקדי גאידמק, מכר את מניותיו בפומפי בקיץ שעבר, אך הצדדים לא נפרדו בעין יפה, כאשר איש העסקים לא התחשב במצבה הכלכלי הקשה של הקבוצה, ותבע ממנה 32 מיליון יורו. מתברר כי מלבד הכסף שגאידמק מאמין כי המועדון חייב לו, הוא מחזיק גם במספר נכסים הקרובים לאצטדיון פראטון פארק, וכעת הוא דורש מהמועדון פיצוי על שימוש בהם.

חברתו של גאידמק, כך על פי אנדרוניקו, דורשת שכר חודשי על שימוש בנכסים, ועד אז היא החליטה להחליף את המנעולים. האיזור המדובר משמש כמגרש חניה, ו"אם לא תהיה לנו גישה למגרש חניה עד משחק הבית הראשון, ייתכן והוא יבוטל", הודה אנדרוניקו. המפרק של פומפי אמר שיסכים לשלם לגאידמק את הסכומים אותו הוא דורש, אך בינתיים הצדדים עדיין לא הצליחו להגיע לסיכום סופי. גאידמק, מצידו, מעדיף למכור את נכסיו, וצוטט כי הם גורמים לו "כאב ראש גדול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully