וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכורה לריירה, 0:0 לאולימפיאקוס

הספרדי שיחק 59 דקות במשחק הכנה מול אסטרס. אחידיו אברלדו ריוס האורוגוואי מועמד לחזק את יריבת מכבי תל אביב

יומיים לאחר שגברה 1:2 על מכבי תל אביב במשחק הראשון מבין שניים במסגרת סיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית, ערכה הערב (שבת) אולימפיאקוס משחק אימון מול אסטרס טריפולי שהסתיים ב-0:0. המטרה העיקרית במשחק הייתה שילובו של הרכש הספרדי אלברט ריירה, ששיחק 59 דקות לצד הרכב המחליפים של אולימפיאקוס, ועשוי ליטול חלק בגומלין בבלומפילד ביום חמישי.

בתוך כך, אולימפיאקוס עדיין מחפשת חיזוק למרכז הקישור, ולאחר שנושא ג'נארו גאטוסו ירד מן הפרק, המאמן אוואלד לינן מעוניין לצרף את אחידיו ארבלו ריוס, קשר פניארול ונבחרת אורוגוואי שהרשים במונדיאל בדרום אפריקה. היוונים ביקשו להשאיל את הרשר האחורי, אך נענו בשלילה ובינתיים בודקים אופציות נוספות. גם חלוץ עדיין מחפשים באולימפיאקוס, והסרבי מרקו פאנטליץ' הודיע כי הוא מוכן להגיע. "הציעו לי חוזה של 10 מיליון יורו לארבע שנים בטורקיה, אבל אני מעדיף לחיות ביוון ולשחק באולימפיאקוס", אמר.

דניס רומדאל, שכבש את שער הניצחון מול הצהובים, סיפר בראיון לתקשורת בדנמרק על הבכורה ביוון: "היה נהדר להבקיע כבר במשחק הראשון, אבל אני עדיין צריך ללמוד את המשחק ואת החברים ולהשתלב בקבוצה. המטרה שלנו היא אחת ויחידה - אליפות. יש כאן אווירה מיוחדת סביב המועדון ואמרו לי ש-60 אחוזים מהיוונים הם אוהדי אולימפיאקוס. היה מדהים לשמוע אותם שואגים מחוץ לאצטדיון לאחר השער. זה מראה עד כמה הם אוהבים את הקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully