וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו: מ.ס. אשדוד ניצחה את הפועל באר שבע 1:2

אשדוד ניצחה 1:2 את ב"ש בבכורה של גרגורי וקלינגר. עידן שריקי בישל למקרייב (52) וכבש (61), אסולין (87) צימק

קיץ אופטימי עבר על אוהדי הפועל באר שבע, שראו בהישארותה של ברקת ובואו של ניר קלינגר אל המועדון בשינוי משמעותי. אלא שהערב (שבת) קיבלו האוהדים הצצה ראשונה, ואם לשפוט לפי משחק גביע הטוטו של הקבוצה מול מ.ס אשדוד, הרי שלקלינגר יש עוד עבודה רבה. החבורה מבאר שבע הציגה משחק הגנה נרפה, ושחקניו של גרגורי, שנראו מצויין ותקפו את שערו של אוהד כהן ללא הפסקה, ניצחו 1:2, בתוצאה שהיתה יכולה להיות גבוהה יותר.

באר שבע נראתה נלהבת יותר בפתיחה, וניסתה ללחוץ את המארחים, כשמליקסון מצליח לגבור על מגיני אשדוד ומתקרב אל השער, אבל לא הצליח למצוא את הרשת. ככל שנקפו הדקות החלו שחקניו של קלינגר להיראות עייפים, ואשדוד מנגד ניצלה זאת כדי להתקרב אל שער היתרון. שדה וביטון ניסו למצוא את מקרייב ברחבה, אבל החלוץ לא כבש, והחמצה גדולה של ביטון עצמו בצורת נגיחה מקרוב, הורידה את שתי הקבוצות בשיוויון 0:0 במחצית.

אלא שהחולשה של באר שבע במגרש נמשכה גם לאחר ההפסקה, והפעם, הרשת שלה נפרצה. זה התחיל בשער של מקרייב בדקה ה-52, אחרי טעות נוראית בהגנה של אילוז, והמשיך בלחץ אשדודי נוסף שהניב את השער השני, הפעם מראשו של שריקי, שאף בישל את השער הראשון. גם בפיגור שני שערים היתה אשדוד מסוכנת יותר, כשבאר שבע התעוררה רק ב-10 הדקות האחרונות, ונהנתה משער מצמק יפה של ליאור אסולין בדקה ה-87, שלא הספיק לה בשביל הנקודה.

מהלך המשחק

דקה 2: מליקסון קיבל כדור טוב באגף הימני וניסה בעיטה מזווית קשה שסחטה הדיפה טובה ממרציאנו.

דקה 19: טעות בהגנת באר שבע איפשרה ליבטון לחטוף כדור בעומק חלקם של האורחים, הכדור הלך לשדה, אבל ההגבהה לרחבה לא מצאה את ראשו של מקרייב.

דקה 24: שריקי פרץ מצויין מהאגף השמאלי, גבר על המגן שלו וניסה לבעוט, הכדור הלך החוצה, כשמקרייב כמעט ודחק אותו פנימה מקרוב.

דקה 27: הגבהה נהדרת לרחבה מצאה את ניר ביטון חופשי לחלוטין, אבל ביטון נגח רע מאוד החוצה.

דקה 30: כדור קרן טוב אל רחבה באר שבע מצא את ראשו של ורטה, אבל האחרון לא נגח טוב, והכדור הלך מעל לשער.

דקה 52: שער! טעות נוראית של אילוז בהגנת באר שבע נתנה את הכדור לשריקי, שהתקדם אל הרחבה, ושלח כדור מדוייק אל מקרייב, שדחק מקרוב, 0:1 למ.ס אשדוד.

דקה 60: נבו מזרחי הספיק להיות פחות משתי דקות על המגרש, וכבר קיבל הזדמנות, כשטעות נוספת בהגנת באר שבע איפשרה לו בעיטה מתול הרחבה, כהן הדף לקרן.

דקה 61: שער! כדור הקרן הורם אל הרחבה, ושוב מצא שחקן פנוי לחלוטין, כשהפעם שריקי קיבל את הכדור ונגח בקלילות פנימה, 0:2 לאשדוד.

דקה 72: עוד טעות מחרידה של אילוז נתנה הזדמנות נפלאה לאשדוד לכבוש, אבל שריקי, שהיה בעמדת נבדל, נגע בבעיטה של שדה, והשער נפסל.

דקה 82: מתפרצת של האורחים הגיעה אל מליקסון, שניסה את כוחו מרחוק, אבל הבעיטה שלו חלפה ליד הקורה, והלכה החוצה.

דקה 87: שער! באר שבע ניסתה לצמק, וכדור ארוך הגיע אל ליאור אסולין, שהשתלט עליו נהדר, ומ-18 מטרים הקפיץ מעל מרציאנו נהדר, 2:1 לאשדוד.

דקה 89: מתפרצת של אשדוד הגיעה אל נבו מזרחי, זה שלח כדור אל שדה שבעט טוב, אבל כהן קלט.

הרכב מ.ס. אשדוד: אופיר מרציאנו; עופר ורטה, כריסטיאן גונסאלס, אפה אמברוז, רחמים צ'קול (עדן בטיט, 66); סטפן קינגווה, משה אוחיון (עידן ציון, 85), ניר ביטון (בן בוטבול, 63), עידן שדה; עידן שריקי, דימיטאר מקרייב (נבו מזרחי, 58).

הרכב הפועל באר שבע: אוהד כהן; נדב קידר (אביתר אילוז, 46), וויליאם סוארס, אבי יחיאל, אופיר דוידזאדה; משה אסולין (אייל שן, 55), ריקרדו פרננדש, דוד רביבו, סיראז' נאסר (ליאור אסולין, 55), מאור מליקסון, איברהים בסיט (ברנרדו ואשקונסלוס, 46).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully