וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ונגר: "לא ננהל מו"מ עם ברצלונה"

מנג'ר ארסנל נשמע נחרץ בנוגע לסוגיית פברגאס: "אם אני רוצה לקנות בית ואתה לא רוצה למכור, אין משא ומתן. זה פשוט"

סוגיית ססק פברגאס מסרבת לרדת מסדר היום האנגלי-ספרדי, והבוקר (שבת), לא בפעם הראשונה, נדרש אליה גם מאמן ארסנל, ארסן ונגר. "הוא תמיד אמר שהוא מחויב למועדון, ותמיד גם הראה את זה. ההישג הכי גדול עבורו כרגע הוא לעזור לנו לזכות באליפות. יש אווירה ורוח מצוינת בסגל שלנו, וססק יכול לעזור לנו להשלים את ההישג הזה", אמר מנג'ר ארסנל לתקשורת הבריטית.

כזכור, עוד בחודש מאי הודיע פברגאס למאמנו כי הוא מעוניין להצטרף לברצלונה בקיץ, אלא שהמנג'ר הצרפתי מסרב לוותר על כוכבו הגדול. ונגר אישר כי דיבר עם פברגאס אחרי המונדיאל, אך הצדדים עדיין לא מצליחים לגשר על הפערים. כך או כך, הקשר הספרדי עתיד לשוב לאימונים של התותחנים ביום חמישי, אז גם ככל הנראה יצטלם עם הקבוצה לפוסטר המסורתי.

"כבר הכרתי שחקנים שרצו לעזוב ולאחר מכן כבר לא רצו לעזוב", המשיך ונגר לנתח את המצב. "אם שחקן כלשהו אלוף, הוא עולה למגרש ורוצה לתת את הטוב ביותר שלו. תמיד אמרתי שססק יהיה הקפטן שלנו בשנה הבאה ואנחנו רוצים להשאיר אותו, שום דבר לא השתנה", הוסיף הצרפתי, שנשמע נחרץ למדי. "לא ננהל משא ומתן. אם אני רוצה לקנות בית ואתה לא רוצה למכור, אתה לא מנהל איתי משא ומתן. זה פשוט".

המבחן הראשון של התותחנים בקיץ הקרוב יהיה בפתיחת גביע האמירויות, שם יפגשו את מילאן, סלטיק וליון. ונגר, כך או כך, מכוון גבוה מאוד, גם העונה, והוא לא רואה בתקציב הנמוך יחסית של קבוצתו תירוץ. "לא משנה מה יקרה העונה, כסף לא יהווה תירוץ אם לא נשיג את המטרות שלנו. לא משנה אם לקבוצות האחרות יש יותר או פחות כסף. מי שמסתכל על הסגל שלנו רואה שני שחקני נבחרות על כל עמדה. אני מרגיש כאילו יהיו יותר קבוצות שיילחמו על האליפות העונה, ואני מלא ביטחון שנוכל לעשות את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully