וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: יונייטד נכנעה לצ'יבאס 3:2

חאבייר הרננדז שיחק מחצית בכל אחת מהקבוצות ואף הבקיע למקסיקנים, שחנכו אצטדיון חדש. סמולינג ונאני הבקיעו לאנגלים

לאחר שהביסה את כוכבי ה-MLS האמריקאים 2:5 ביום חמישי, נכנעה הבוקר (שבת) מנצ'סטר יונייטד 3:2 לצ'יבאס המקסיקנית, במסגרת משחק הכנה נוסף שמקיימים השדים האדמים באמריקה. לפני המשחק החגיגי חנכה צ'יבאס אצטדיון חדש בהשקעה של 150 מיליון דולר, כאשר כדי לעשות כך היא נזקקה לדחות את משחק הליגה שלה נגד מוריילה. האיש המרכזי במשחק הבוקר, בכל אופן, היה חאבייר הרננדז - בשני צידי המגרש.

החלוץ המקסיקני הנהדר, שמהווה את הרכש העיקרי של מנצ'סטר יונייטד העונה, הגיע, כזכור, מצ'יבאס, במדיה בילה את ארבע השנים האחרונות. הבוקר, אחרי שקיבל תשואות רבות מ-45 אלף האוהדים שאכלסו את האצטדיון החדש, הוא זכה לדז'ה-וו מסוים, כאשר פתח את המשחק ושיחק את המחצית הראשונה בשורות קבוצת נעוריו. הרננדז אף התכבד בשער הראשון, כבר בדקה השמינית, על מנת להעלות את צ'יבאס ל-0:1. השדים האדומים, ששוב עלו בהרכב צעיר ללא מרבית כוכביהם, מצאו את השוויון מרגלי כריס סמולינג, רכש נוסף, דקה מאוחר יותר, אלא שאדולפו באוטיסטה דאג להשיב את היתרון לצ'יבאס, כאשר כבש בדקה ה-38.

במחצית עבר הרננדז לשחק בשורות קבוצתו החדשה, כאשר החליף את דימיטאר ברבאטוב ואף כמעט מצא את הרשת פעם או פעמיים, אלא שצ'יבאס המשיכה לשלוט, ובדקה ה-59 קבע הקטור ריינוסו 1:3 בנגיחה. את תוצאת המשחק חתם נאני, שרק הצליח לצמק לזכות יונייטד בדקה ה-79.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully