וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 31.7

באלוטלי תמורת רוביניו? וואלה! ספורט עושה סדר ומביאה לפניכם את ההעברות והשמועות בשוק השחקנים העולמי

העברות

* קשר שטוטגארט ונבחרת גרמניה, סמי חדירה, חתם סוף סוף באופן רשמי בריאל מדריד, בשורותיה ישחק ב-5 השנים הקרובות. "זהו חלום שמתגשם עבורי", אמר אחרי הצטרפותו לסגל של ז'וזה מוריניו.

* הקשר הארגנטינאי רומן מרטינז, שהושאל בשנה שעברה מאספניול לטנריפה, ישחק בעונה הקרובה בשורות טיגרה, הקבוצה ממנה עבר לספרד בקיץ 2008. מרטינז בן ה-27 יושאל לעונה והוא שחקן הרכש ה-16 של טיגרה במהלך הפגרה, אחרי שגם הבלם מריאנו אצ'בריה הגיע מצ'קאריטה.

* בלם נבחרת ארגנטינה, ניקולאס פארחה, נמכר מאספניול לספרטק מוסקבה תמורת 9 מיליון יורו. פארחה היה מבוקש בגרמניה ובאיטליה, אך בסופו של דבר בחר בסגנית אלופת רוסיה שתשחק בליגת האלופות.

* הקשר האורוגוואי קרלוס גרוסמולר, התיר את חוזהו בשאלקה 04 ועבר ללצ'ה האיטלקית.

* רוני סטאם, המגן הימני של טוונטה ההולנדית, עבר תמורת 4 מיליון יורו לוויגאן. המגן, שצורף לסגל נבחרת הולנד, חתם על חוזה לשלוש שנים.

* מלאגה רכשה את סבסטיאן פרננדז מבנפילד, תמורת 4 מיליון יורו. החלוץ האורוגוואי, שייצג את נבחרתו במונדיאל בדרום אפריקה, חתם על חוזה לארבע שנים.

* לאציו החתימה את הקשר האורוגוואי אלברו גונזאלס, שחקן בוקה ג'וניורס לשעבר. הקבוצה של אדי ריה גם קרובה לצרף את הרנאנס הברזילאי, לאחר שסאו פאולו הסכימה להצעה בגובה 14 מיליון יורו.

* המגן הימני ריקרדו מוריירה עזב את אתלטיקו טוקומן וחתם בחימנסיה לה פלטה.

* לוריין הוסיפה עוד רכש צעיר לקבוצה, כשצירפה את לאמין קונה, שחקן נבחרת צרפת הצעירה, שמגיע משאטורו וחתם על חוזה לארבע שנים.

* הקשר ההולנדי הוותיק, ג'ורג' בואטנג, עזב את האל סיטי וחתם בסקודה קסאנטי היוונית לשנתיים.

* השוער הוולשי בן ה-27, בועז מייהיל, נפרד אף הוא מהאל וחתם לשלוש שנים בווסט ברומיץ' אלביון.

* ראול טאמודו עוזב את אספניול. החלוץ הספרדי בן ה-32 יתם לעונה אחת בעולה החדשה לליגה הספרדית הראשונה ריאל סוסיאדד.

שמועות

* ה'קוריירה דלו ספורט' טוען כי ז'וזה מוריניו רצה להביא את אמאורי לריאל מדריד, אלא שחלוץ יובנטוס ממש לא מעוניין לעבור לספרד. "זה מחמיא לי, אבל רק יובנטוס נמצאת לי בראש. אני רוצה להישאר בטורינו ולהמשיך להראות את הערך האמיתי שלי", אמר החלוץ.

* מנצ'סטר סיטי ממשיכה במגעים עם אינטר בנסיון להעביר לשורותיה את מריו באלוטלי, והבוקר טוענים בתקשורת האיטלקית כי המועדון האנגלי צפוי לכלול בעסקה את רוביניו. ההצעה האחרונה של הסיטיזנס, כך על פי דיווחים, עומדת על 26 מיליון יורו, והשאלת רוביניו לעונה.

* ליברפול מתכוננת ליום שאחרי חאבייר מסצ'ראנו, וה'דיילי מייל' מפרסם הבוקר כי האדומים ינסו להקדים את מנצ'סטר יונייטד ולהחתים את קשר סטנדרד ליאז' ונבחרת בלגיה, סטיבן דפור. על פי הדיווח, רוי הודג'סון צפה בקשר האחורי בן ה-22, והוא עשוי לשלם עבורו כ-10 מיליון יורו.

* בנוסף לשמועות על מעבר אפשרי של מילוש קראסיץ' לדלה אלפי, התקשורת האיטלקית טוענת הבוקר כי יובנטוס מביעה עניין רב גם בצמד שחקני המבורג, דניס אגוגו ומארסל ינסן.

* ג'יוזפה רוסי התייחס לשמועות על מעבר אפשרי לאינטר, ואמר: "קראתי על זה בעיתונים, ולא אחביא את שמחתי. להיות מקושר לקבוצה הכי טובה באירופה זה נחמד".

* מילאן, שהוזכרה כמועמדת אפשרית גם כן לקלוט את חלוץ ויאריאל ונבחרת איטליה, מביעה עניין בצמד שחקני סמפדוריה, אנדראה פולי ואנג'לו פאלומבו. על פי ה'גזטה דלו ספורט', אדריאנו גליאני מוכן להוציא 15 מיליון יורו על הראשון, ו-10 מיליון יורו על השני.

* אחיו הצעיר של ניקולאס בורדיסו, ג'יזרמו בורדיסו, סיכם את תנאיו ברומא וצפוי לחתום בשורותיה באופן רשמי ביומיים הקרובים. הבלם בן ה-22 בילה את העונה האחרונה במדי רוסאריו, ואף רשם בחודש ינואר האחרון הופעת בכורה בשורות נבחרת ארגנטינה הבוגרת. עדיין לא ברור האם ניקולאס בורדיסו, ששיחק בעונה שעברה בהשאלה ברומא, יצטרף לאחיו העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully