וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב רוביניו יפסיק לחייך

מנצ'סטר סיטי, לה שייך הברזילאי, וסנטוס ייכנסו למו"מ לגבי השחקן, אולם נראה שלא יהיה מנוס מחזרתו לקור של אנגליה

כוכב נבחרת ברזיל, רוביניו, ייאלץ בעל כורחו לשוב למנצ'סטר הקרה, זאת לאחר שהסיטי דורשים ממנו לשוב לקבוצה לאחר שחוזהו בסנטוס פג. הקשר/חלוץ רוצה מאוד להישאר בברזיל, אולם סנטוס לא תוכל לעמוד בדרישתה המופלגת של האנגלים, והוא יחזור לקבוצה המעניינת שבונה רוברטו מאנצ'יני. יצוין כי רוביניו עדיין ממשיך לקבל את שכר העתק שלו בסיטי - 160 אלף ליש"ט לשבוע.

"אני מקווה שאוכל להישאר בסנטוס, אבל זה תלוי במנצ'סטר סיטי", אמר רוביניו לאחר ניצחון הקבוצה נגד ויטוריה בגביע הברזילאי. "האהדה של הקהל כלפיי נוגעת לי מאוד. זה לא קל לשכנע את אנשי הסיטי, אולם אני מאמין שראשי סנטוס ימצאו את הדרך להשאיר אותי. הסוכנים שלי קיבלו מספר הצעות עבורי מקבוצות באירופה, אבל כרגע הכל מושהה עד לפגישת ראשי סנטוס והסיטי".

יצוין כי מוקדם יותר השבוע התבטא מאמנה האיטלקי של הסיטי, מאנצ'יני, כשאמר: "רוביניו יישאר שבוע נוסף בברזיל, ואז הוא יחזור למנצ'סטר סיטי".

כזכור, רוביניו עבר מריאל מדריד למנצ'סטר סיטי תמורת 32.5 מיליון ליש"ט, אולם לא התאקלם בצורה נאותה בקבוצה התכולה, שאישרה לו לעבור בינואר אשתקד למכורתו כדי שיצבור דקות משחק ויוכל להיכלל בסגל הנבחרת למונדיאל בדרום אפריקה. חזרתו לסנטוס, הקבוצה בה עשה את הפריצה לתודעה העולמית, החזירה לו הרבה משמחת החיים שאפיינה אותו בעבר ושאבדה לו במנצ'סטר, אלא שכעת הוא ייאלץ לשוב על עקבותיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully