וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנרי לא רוצה לשמוע יותר על הנבחרת

הכוכב הצרפתי, שפרש מהנבחרת אחרי המונדיאל, התראיין והבהיר: "זה נגמר, לא אחזור לשם". על הפיאסקו: "המצפון שלי נקי"

חשבתם שריימונד דומנק היה זה שגרם לתיירי הנרי לפרוש מנבחרת צרפת? הכוכב הצרפתי, שהודיע על פרישה לאחר המונדיאל ממדי הטריקולור, הודיע שגם אם המאמן החדש, לורן בלאן, יבקש ממנו לשחק, הוא לא יסכים.

הנרי, ששיחק 13 שנה במדים הכחולים של צרפת וכבש 51 שערים ב-123 הופעות, הודיע על פרישה לאחר הפיאסקו בדרום אפריקה, כשבראיון שנערך עימו ב'לאקיפ' הוא נשאל מה יקרה אם בלאן יבקש ממנו לעזור לנבחרת במהלך מוקדמות היורו, אבל נראה שההחלטה שלו סופית.

"אני לא אגיע, זה נגמר", הבהיר הנרי, שעבר לאחרונה ל-MLS לניו יורק רד בולס. "לא אחזור לנבחרת צרפת יותר". על ההחלטה של דומנק לספסל אותו במונדיאל, אמר: "אני לא שחקן מרכזי בנבחרת. המאמן הושיב אותי על הספסל, הוא לקח לי את סרט הקפטן ולא בחר בי, אבל אני מכבד את ההחלטות שלו. לא היינו טובים על הדשא. אנשים יכולים לחשוב מה שהם רוצים, וזה הדבר הכי חשוב".

הנרי, שזכה בגביע העולמי ב-1998 ושנתיים לאחר מכן ביורו כששיחק לצד בלאן, העדיף שלא להתייחס למה שאירע בחדר ההלבשה במהלך הקמפיין האחרון. "אני תמיד נותן את כל כולי", הבהיר. "בכנות, אני יכול להרים את הראש גבוה מאוד. המצפון שלי נקי. יש לי מספיק מזל שזכיתי בהכל עם נבחרת צרפת".

על הקריירה החדשה שלו בליגה האמריקאית, אמר הנרי: "העובדה היא שאני אוהב את העיר ויש לי הרבה חברים כאן, מה שהשפיע על הבחירה שלי להגיע. שלושת החודשים הקרובים יהיו מוזרים קצת בהרגשה מכיוון שאני בסוף העונה שלי והחברים לקבוצה נמצאים באמצעה. אני נותן יותר באימונים, אבל אני עדיין רחוק מהם מבחינה פיזית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully