וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסארלה תומך במינויו של סבאלה לנבחרת ארגנטינה

הקיסר, שעבד בעבר עם מאמן אסטודיאנטס כיום באלביסלסטה, מריץ אותו למשרה: "אם זה היה תלוי בי הוא היה בנבחרת"

ימים ספורים לאחר הידיעה שמראדונה לא ימשיך בנבחרת ארגנטינה, קרבות הירושה נמשכים. לא מעט מועמדים עולים על הפרק בהקשר למשרה היוקרתית, כאשר השם המוביל הוא אלחנדרו סבאלה, מאמן אסטודיאנטס, מחזיקת גביע הליברטדורס.

מי שתומך במינויו של סבאלה לנבחרת הוא מאמן ארגנטינה לשעבר ונשיא ריבר פלייט בהווה, דניאל פסארלה. סבאלה עבד תחת הקיסר כשזה אימן את האלביסלסטה. מדיווחים שונים עולה כי סבאלה הוא מועמד מוביל לרשת את מקומו של דייגו בתפקיד, לאחר שישלים את התחייביותיו למועדון מלה פלאטה.

"אשמח מאוד אם אלחנדרו יהיה מאמנה הבא של ארגטינה", אמר פסארלה לעיתון 'אולה'. "אם זה היה תלוי בי הוא היה מקבל את התפקיד כבר עכשיו. הוא אדם נהדר ומאמן גדול ואני בטוח שבכל סיטואציה הוא יסכים לקבל ולאמן את הנבחרת. זה יהיה תענוג לראות אותו בתפקיד".

מי שבינתיים נושא זמנית במשרה וידריך את האלביסלסטה במשחקי הידידות שלהם נגד אירלנד ואלופת העולם, ספרד, בחודשים אוגוסט וספטמבר הוא מאמן הנבחרת הצעירה סרחיו באטיסטה, ששמו גם עלה כמועמד לנבחרת. שמות נוספים כגון קרלוס ביאנצ'י, ראמון דיאז, מיגל אנחל רוסו, דייגו סימאונה ועוד נקשרו גם הם בשמה של הנבחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully