וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויד ג'יימס חתם בבריסטול סיטי

בגיל 40 שוער נבחרת אנגליה ינסה לעלות לפרמיירליג עם קבוצתו החדשה. "היה לי חשוב להמשיך לשחק באופן סדיר"

שוער נבחרת אנגליה דייויד ג'יימס חתם היום (שישי) לעונה אחת בבריסטול סיטי מליגת הצ'מפיונשיפ. ג'יימס, שיחגוג בסוף השבוע הקרוב יום הולדת 40, סיים הקיץ את חוזהו בפורטסמות עימה ירד ליגה והגיע לגמר הגביע שם נוצחה הקבוצה על ידי צ'לסי.

בהודעה שנמסרה על ידי המועדון נכתב: "בריסטול סיטי החתימה את שוער נבחרת אנגליה דייויד ג'יימס. השוער חתם לעונה אחת עם אופציה להמשך התקשרות בעתיד". חרף גילו המופלג, בשוער התעניינו קבוצות נוספות כמו פולהאם, סנדרלנד וסלטיק הסקוטית, אלא שג'יימס, כך עולה מהדיווח, נטה שלא לעזוב את ביתו באקסטר והעדיף לחתום בקבוצה קרובה.

"היו לי הצעות להישאר בפרמיירליג אבל עבורי יותר חשוב להמשיך לשחק באופן סדיר", הסביר ג'יימס את עובדת חתימתו בקבוצה מליגת המשנה. "אני מכיר את התכנית של בריסטול לבנות אצטדיון חדש והתשוקה שלהם להגיע לפרמיירליג. אף קבוצה מדרום-מערב אנגליה עוד לא הייתה בפרמיירליג וזה חייב להשתנות".

יו"ר בריסטול סיטי סטיב לנסדאון אמר לאחר החתימה: "אני מאושר שג'יימס חתם אצלנו. אנחנו צריכים שחקנים באיכות גבוהה כדי להגיע לרמות הגבוהות ביותר, ולכן אני כה שמח, שג'יימס, שמייצג את הדבר הזה, מגיע אלינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully