וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשדוד - הפועל באר שבע: פרננדש וואסקונסלוס בהרכב

קלינגר יעלה עם שני הפורטוגלים למשחק הראשון של הקבוצה (19:00, 5+ לייב). סטויקיץ' יחמיץ את המשחק, מרציאנו יחליפו

מאמן מ.ס. אשדוד ג'ון גרגורי יערוך מחר (שבת, 19:00, שידור ישיר ב-5+ לייב) את הופעת הבכורה שלו על ספסל קבוצתו שתארח את הפועל באר שבע לדרבי הדרומי במסגרת המחזור הראשון בגביע הטוטו. המשחק יערך באצטדיון הי"א, ובהנהלת המועדון התפארו השבוע במערכת התאורה החדשה שהותקנה באצטדיון על פי דרישות התקן של ההתאחדות.

אשדוד, שחזרה רק לפני יומיים ממחנה האימונים באוסטריה, שמרה כמעט על כל הסגל שלה מהעונה שעברה ובקבוצה מאמינים שהדבר יסייע לגרגורי להצעיד את המועדון קדימה ולשמור על המקום בחלק העליון גם העונה.

מכסת הזרים של הקבוצה טרם הושלמה, ובצוות המקצועי בוחני עדין שחקנים לאיוש עמדת הזר החמישי. אחד המועמדים הוא הניגרי אפא אמברוז, שייבחן במשחק מחר ועשוי לחתום בשבוע הבא על חוזהו במועדון. מי שייחסר מחר לגרגורי הוא השוער הקרואטי דראגן סטויקיץ', שחזר חולה ממחנה האימונים ובקבוצה חוששים כי הוא נדבק במחלת הנשיקה שעשויה להשביתו למספר שבועות. מי שיפתח בין הקורות הוא השוער הצעיר אופיר מרציאנו. גם אורי מגבו ולואיי טהה לא ישותפו בשל העובדה שחוזיהם טרם הועברו בבקרה.

הרכב משוער: אופיר מרציאנו; עופר ורטה, כריסטיאן גונסאלס, מתן אוחיון, רחמים צ'קול; סטפן קינג, משה אוחיון, ניר ביטון, עידן שדה (נבו מזרחי); עידן שריקי, דימיטר מקרייב.

מתגעגעים לתואר מלפני שלוש שנים

רק לפני שנתיים זכתה הפועל באר שבע בתואר השלישי בחשיבותו בישראל – גביע הטוטו. זה קרה בליגה הלאומית, ומחר תצא הקבוצה לדרך עם ניסיון נוסף להביא תואר ראשון בליגת העל מאז עונת 1996/7, אז זכתה הקבוצה בגביע המדינה ההיסטורי עם גוטמן, עונה לאחר זכייה בגביע הטוטו של הליגה הבכירה.

המאמן החדש ניר קלינגר יעלה במשחק המבחן הראשון שלו כמאמן הפועל באר שבע בהרכב חזק שכולל את שני הזרים שלו מפורטוגל, הקשר ריקרדו פרננדש והחלוץ ברנרדו ואסקונסלוס. וויליאם סוארס יעלה כבלם לצד אבי יחיאל ובקישור האחורי תורגל משה אסולין לצד פרננדש, שעד כה מציג גם יכולת התקפית נהדרת. כפי שכבר הסתמן במחנה האימון, אייל שן יפתח על הספסל ויחכה להזדמנות שלו. מאור מליקסון שנפצע החלים בימים האחרונים, חזר לאימונים מלאים ויפתח בהרכב.

הרכב משוער, הפועל באר שבע: אוהד כהן; אביתר אילוז, וויליאם סוארס, אבי יחיאל, אופיר דוידזאדה; משה אסולין, ריקרדו פרננדש, דוד רביבו, סיראז' נאסר, מאור מליקסון; ברנרדו ואסקונסלוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully