וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוסיה ובלאט הביסו את לטביה 68:89

הרוסים, שמתכוננים למונדובאסקט, הביסו את יריבת ישראל במוקדמות אליפות אירופה. המאמן הישראלי נשמע מרוצה בסיום

רוסיה ממשיכה להתכונן לתחילת המונדובאסקט, כשהנבחרת שמדריך דייויד בלאט ניצחה במשחק הכנה את לטביה, שתשחק בבית של נבחרת ישראל במוקדמות אליפות אירופה, 68:89. הרוסים, שאירחו את המשחק במוסקבה, נהנו מיכולת מצוינת של ויטלי פרידזון, שקלע 13 נקודות.

רוסיה קלעה 24 נקודות ברבע הראשון והובילה בסיומו בשבע הפרש, אבל לטביה הצליחה לצמק עד המחצית לשלוש. הרבע השלישי היה בשליטה מוחלטת של רוסיה, שניצחה 10:27, כשלרבע האחרון רוסיה נכנסה ביתרון משמעותי, מה שהוציא את העוקץ מהמשחק.

אלכסיי זוקננקו קלע 11 נקודות, ניקיטה קורבאנוב הוסיף עשר, בעוד אנדריי וורונטסביץ' הסתפק בתשע עבור המנצחים. יאניס שטרלניקס קלע 13 ללטביה, ריצ'ארדס קוקסיקס קלע 12. מהמשחק הזה תמשיך רוסיה לקפריסין כדי ליטול חלק בטורניר הכנה שייערך בין ה-6 ל-8 באוגוסט.

לאחר המשחק אמר בלאט: "אני חושב שבשלוש השנים האחרונות הראינו שאנחנו נבחרת שיכולה לעשות דברים בהגנה. כשאתה משחק הגנתי, אתה יכול לנצל את הריבאונד ויש לך סיכוי להיות בכל משחק. אנחנו נתמודד מול נבחרות יותר טובות, אבל בתרגול הראשון הראינו את ההגנה שלנו ואת סוג הריבאונד שאנחנו צריכים כדי להיות נבחרת מצליחה, כשיש לנו גם רעב כנבחרת רוסיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully