וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובה ירדה מדזקו, תנסה לצרף את קראסיץ'

הגברת הזקנה הרימה ידיים במו"מ מול וולפסבורג לצירוף מלך השערים בבונדסליגה, ותנסה להתרכז בהבאתו של קשר צסק"א

האם יובנטוס הרימה ידיים וויתרה על האפשרות להחתים את מלך השערים של הבונדסליגה בעונה שעברה, אדין דזקו? מתברר כי המשא ומתן מול קבוצתו, וולפסבורג, עלה על שרטון, כאשר הגרמנים כעת ינסו להשאיר אותו אחרי שהדרישה שלהם הייתה ל-40 מיליון יורו.

בעוד שבמנצ'סטר סיטי ינסו להמשיך את המאמצים לצרפו, ביובנטוס כבר חושבים על מועמד אחר. "דזקו? אנחנו מחבבים אותו, אבל וולפסבורג לא תמכור אותו ולכן הדיונים נסגרים", הבהיר הג'נרל מנג'ר של הגברת הזקנה, ג'וזפה מארוטה, שצוטט ב'קוריירה דלו ספורט'.

כעת ביובה ינסו לחזור לאופצית צירופו של מילוש קראסיץ', קשרה של צסק"א מוסקבה. "קראסיץ' הוא קשר שיכול להיות טוב עבורנו", העריך מארוטה. "אנחנו מעריכים דברים. הקבוצה שלנו היא עדיין מעוצבת והכל יכול לקרות עד סוף אוגוסט", הוסיף מארוטה, שהכחיש כי רפא מארקז מברצלונה וג'יאמפאולו פאציני מסמפדוריה בדרך לקבוצה.

מעבר לכך, ביובה מאמינים שדייגו יישאר במועדון. לגבי סבסטיאן ג'ובינקו, ששמועות רבות על עזיבתו ממשיכות להסתובב, אמר מארוטה: "יש הרבה מועדונים שמעוניינים בו ואנחנו רוצים לתת לו את ההזדמנות להיות שחקן הרכב".

* לאציו החתימה את המגן השמאלי של מנצ'סטר סיטי, חאבייר גארידו, ימים ספורים אחרי שמכרה את אלכסנדר קולארוב למועדון האנגלי. "גארידו הוא שחקן לאציו, הוא היה האופציה המועדפת עלינו כתחליף לקולארוב", הבהיר נשיא הקבוצה האיטלקית, קלאודיו לוטיטו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully