וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו: "ראול ישמח אם אלבש את מס' 7"

הפורטוגלי קפץ על ההזדמנות לחזור למספר האהוב עליו, ורמז למוריניו: "אני בטוח שנהיה קבוצה התקפית". עסקת חדירה סגורה

אימג'בנק GettyImages

וידאו: רויטרס, עריכת וידאו: עידן גוראל

פחות משבוע אחרי הודעתו הרשמית של ראול על עזיבתו, מיהר כריסטיאנו רונאלדו להכריז כי הוא חושק בחולצה מספר 7 של ריאל מדריד. הפורטוגלי, שרוצה לחזור למספר האהוב עליו אותו לבש לאורך כל הקריירה, לא סבר שמפאת כבודו של הסמל הגדול של המועדון מוטב כי יישאר עם החולצה מספר 9, והכריז: "אני רוצה ללבוש את החולצה מספר 7, ואני בטוח שראול ישמח אם אלבש אותה כי הוא מכיר אותי".

"ראול תמיד היה שחקן חשוב בריאל מדריד" המשיך רונאלדו, שדיבר במחנה האימונים של הבלאנקוס בלוס אנג'לס, שם תערוך הקבוצה שורה של משחקי אימון בשבועות הקרובים. "הוא קיבל את ההחלטה שהתאימה לאינטרסים הנוכחיים שלו. הוא מקצוען אמיתי ואני בטוח שהוא ישחק ברמה גבוהה מאוד גם בשאלקה".

לגבי הביקורות על מאמנו החדש, ז'וזה מוריניו, וסגנון המשחק ההגנתי שלו, אמר רונאלדו: "מוריניו הוא ווינר, ולריאל יש שחקנים התקפיים אז אני בטוח שנהיה קבוצה התקפית. לא כל מאמן זוכה פעמיים בליגת האלופות, והתארים שלו מדברים בעד עצמם. עד עכשיו אני נהנה מאוד לעבוד איתו, וכך גם שאר השחקנים".

בלי קשר, אחרי שסוכמה העברתו של סמי חדירה משטוטגארט לריאל, היום התברר כי העסקה סגורה, כאשר 'בילד' מדווח שהבלאנקוס ישלמו 14 מיליון יורו עבור הגרמני הבינלאומי. ברגע שבו הקשר הגרמני יעבור את הבדיקות הרפואיות שלו במדריד הוא יחתום על חוזהו בקבוצתו החדשה לחמש שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully